NOMADE

Bib Kalmthout
Ik ben net aangekomen in de bib,
mijn stek voor dit moment.

Hier heb ik internet en
kan ik de wereld bereiken.

Het gevoel van vrijheid toch ook, dat ik hier
op donderdag 9 maart om 14u15
de bib binnenwandel.

Dat ik de tijd heb om dit te doen.
Hier te zijn of waar dan ook.




Omdat ik die ruimte aan mezelf geef.
Voelt fijn aan. :c)

Vanmorgen had ik een update afspraak met de bank
efkes overlopen waar ik sta. Zo ook mijn status van het moment.

Ik leef van giften.

Ze heeft dan maar aangegeven dat ik werkzoekende ben,
want "andere": ik leef van giften, leek haar te moeilijk.

Ja het was weer een ervaring om tegen iemand als 'van de bank'
te zeggen hoe ik leef momenteel.

Gisteren zei Marya nog tegen mij: "That's progressive"
En dat voelde goed. Zo is het ook. :c)

Ennezo kon ik dus vertellen aan die van de bank
dat ik mijn woonverzekering nog niet had betaald.

Wat ik wel kon betalen vandaag waren andere rekeningen
en mijn familiale verzekering. En dat voelde goed, fijn, geregeld.
En ik ben weer in orde deze maand qua afbetaling enzo. :c)

En zo kom ik dichterbij mijn nieuw perspectief:
DE ANDERE WERELD


Comments