ALIGN: hoe ik getuige was van een passiemoment

Vandaag was ik getuige van een moment waarop iemand
vol passie en trots vertelde over zijn droom,
zijn visie en hoe deze meer en meer groeit.
Hoe hij meer en meer voelt dat 'it all is happening'.

Zijn, blik, zijn gebaren, zijn stem
zijn stralen..
ik zag het voor mij.
Hij is voor mij een reden om mijn eigen droom
in ere te houden en te voelen wanneer te handelen
en met wie.

Vandaag op een ander moment was er een korte workshop over lichaamstaal. Waarin we uitgenodigd werden om over iets te vertellen waar we trots op zijn. De ander mocht letten op de lichaamstaal..

Ik sprak met trots over de realisatie van kok assistent enkele weken terug. Toen ik werd uitgenodigd door iemand om samen met hem voor een event te koken.
Alles werd voor mij geregeld: mijn vervoer - mijn overnachting - lekker eten - een concert met Fia.
En dit alles.. omdat ik mezelf was, ergens in oktober vorig jaar. Omdat toen mijn passie voor koken werd opgemerkt. En enkele maanden gevraagd werd of ik zin had om samen voor een event te koken.


Enfin, terug naar het verhaal. De ander merkte op dat mijn ogen straalde! Dat ik oprecht passie uitstraalde. Dat ik oogcontact maakte en niet teveel. Dat ik recht stond..
En wete, toen ik effe in stilte contact maakte met die (kook)ervaring, ontstond de rest vanzelf. Ik lette nergens op. Ik vertelde vanuit mijn hart en zie wat er opgemerkt werd: de ander voelde mijn enthousiasme!

Zo kei tof om uitgenodigd te worden voor wie ik ben. In mijn dagelijkse leven.
Zonder bezig te zijn om iets te bereiken. Just for the fun of it!
En dat is wat ik gaarne ontvang, uitgenodigd worden, een JA voelen en mijn flow volgen. Andermans flow volgen en er deel van uitmaken. Omdat het fun aanvoelt. Omdat het als het meest inspirerend aanvoelt in het moment.

En laat het nu wezen dat ik volgende week als supporter ben gevraagd voor iemand die op quest gaat.
5 dagen in de natuur, klusjes doen, eten, slapen buiten.

Mijn flow volgen..
voelen wat er binnenin leeft. Wat gedeeld wil worden. :c) Das waar ik voor ga.

En laat ik mensen willen uitnodigen om dit samen met mij waar te maken. 
Die me willen steunen en mee die ruimte willen creëren nodig om dit verder in de wereld te zetten.
Een space waar ik thuis kan zijn. En verschillende spaces waar ik welkom geheten word voor een bepaalde periode. Zodat ik kan delen wat ik te delen heb, vanuit enthousiasme, wie ik werkelijk ben. Met mijn 2 handen om uit de mouwen te steken, oren om te luisteren, creatieve geest om concepten te creëren, .. nog zoveel meer. Als het dé kans krijgt.

Ik wil "CARETAKERS" vinden die mij uitnodigen om mijn talenten te delen met hen. Die mij voorzien in een space die mijn basis veilig stelt. Zodat ik kan reizen, thuis kan zijn.. zonder te weten wat mijn volgende impuls zal zijn.

Wie binnen in zich een JA voelt, geef een seintje.
Ik ben er zo aan toe om het nog eens anders te doen. Te zijn. Te voelen. Te (co)-creëren.

Als je meer info wenst over mijn visie van een 'caretaker' let me know..

In ieder geval bedank ik iedereen die op mijn pad is in het moment. En diegenen die ik nog ga ontmoeten. Ik voel oprecht dankbaarheid voor alle blessings die ik mocht ontvangen en voor al die ik nog ga ontvangen!

Klik op de foto voor vergroting





Comments