AFSTEM: hoe zou het zijn als?

Als ik gewoonweg aan het universum vraag om me dit of dat te schenken?
Als ik altijd en overal ondersteund word. Omdat ik het toelaat zo te zijn. Als ik het Universum de kans geef het me te geven ter plekke. Instant.

Hoe meer ik me afstem op de moeiteloosheid waarin ik easy flow abundance kan creëren,
hoe meer ik de verandering in mezelf duidelijk opmerk. Hoe meer ik voel hoe het anders mag.

Ik kwam dees aanbod tegen en voelde gelijk een nieuw verlangen:

Hoe zou het zijn als deze workshop rond overvloed vanuit overvloed te delen?
Hoe zou het zijn dat de lesgever zoveel overvloed in hun leven ervaren dat geld vragen overbodig is?

Dat het louter om het plezier gaat, voor het delen van de kennis en ervaringen alleen. Omdat ze immers overvloed op een andere wijze aantrekt?

Hoe fijn zou dat zijn?
Als iedereen hun basis zou verzekerd zien en voelen. Zodat ze niet meer persé moeten gaan werken om geld te verdienen om vervolgens te doen waar ze naar verlangen.

Als iedereen weet en vertrouwt dat het leven overvloedig is. Altijd en overal. Voor iedereen.
Wow..


Comments