AFSTEM: iedere vrouw heeft het liefdesleven dat ze wilt

Gisterenavond klikte ik willekeurig een video aan op youtube.
The Wedding Date




Die had ik ooit al eens gezien en dacht: "das ni voor niks" dus keek ik hem nog eens.
En nu ineens valt het me de belangrijke boodschap van de film binnen..

"Every woman has the exact love life she wants"

Zodra ze klaar is om de huidige situatie los te laten, zal het zo zijn. Wanneer ze het beu is om alleen & teleurgesteld te zijn en (film), zal het anders worden. Zodra ze er niet meer aan gehecht is..

Nu ben ik vré content van mijn partner liefdesleven, zekers nu dit van binnenuit een andere wending heeft aangenomen. En toch is er nog iets in de liefde voor mijn eigen leven dat van mij part anders mag.

De voorbije dagen heb ik opnames beluisterd van The Communion of Light. Over de kracht van beslissingen nemen & het toelaten van overvloed & deblokkeren van mijn innerlijke kracht. Geprikkeld door mijn gesprekken met Mariëlle Duijndam.

Ik ben zoo toe aan een wending in mijn leven. Zoals jullie weten leef ik van giften. Leef in zonder gegarandeerd inkomen, job of uitkering. Been there, done that. Nu volg ik mijn eigen stroom. Buiten mijn comfortzone stappen is eigen aan mij. :c)

"I have the exact life I want: everyone, everywhere wants to support me"

Ik wil zo graag dat leven creëren waarin ik altijd door iedereen overal ondersteund word. Omdat ik ondersteuning bied op mijn eigen wijze manier. Omdat ik JustBeing Me ben, mijn eigen flow volg en impulsen in het moment.

En ja.. ik ping pong tussen 2 realiteiten: die waar ik volledige verantwoordelijkheid neem en beslis wat ik écht wil en dit ook toesta om in mijn leven te komen - versus - de andere waarin ik hiervan droom en nog met twijfels zit.

Doch zo graag wil ik leven in het moment, van plaats tot plaats. Uitgenodigd worden en zelf uitnodigen om te delen in liefde. Expressie te geven aan liefde. Uitwisselen. Pure vervulling. Geluk & dankbaarheid en gastvrijheid.

Dat voortdurende gevoel van vakantie!
Mmm.. zalig onderweg. Plezier delen. Doen waar ik zin in heb.

Klik op de foto voor vergroting
Instagram Mariëlle Duijndam

Dat ik zomaar kan beslissen dat mijn onkosten altijd & overal gedekt zijn. 
Altijd op tijd. Altijd met gemak. Mmm..

Momenteel voel ik een spanning, ja zelfs nu ik dit typ. 
Een spanning in mijn keel en hart. 

In een oefening met Mariëlle zag ik 5500 euro staan op de bankrekening van mijn huisbaas.
Pff.. dit voelt spannend aan om dat hier zo openlijk te delen 
Het voelde stevig, licht en goed. Heerlijk.

En zo eenvoudig kan het dus zijn, om dit zo stevig te voelen en te willen.
Dit is hét en zo zal het zijn ZONDER te weten hoe & wat. Toelaten dat het een feit is.

Ik heb 1 maand de tijd om dit te realiseren.
Vanuit overgave, mezelf te openen voor het idee, dat het universum dit voor me regelt. Hier & nu.

Zoals Pam Gout in haar nieuwsbrief deelt. Over mensen die iets beslisten, erom vroegen
en hopla voor hun neus kregen.. zo dus.. zo simpel.

" But what if the opposite is true?
What if the life force is actively working on our behalf at all times
to deliver exactly what we ask for?

What if everything we could possibly need is already here?
Most of us believe, that if we want something, we have to save up the money,
go to a store and buy said thing. But what if that’s an erroneous assumption?
 
What if all we have to do is make the request?
 The universe will deliver it to you, as long as you simply ask and 
don’t let your assumptions get in the way. "
-Pam Grout
SaveSave

Comments