FLOW: blown away!

Mm..
Ik ben blown away van alle giften die ik ontvang.

Lieve lieve mensen die van mij houden c:) en hun hart gul openen naar mij.
Zo, beste mensen, net zoals ik mijn hart spontaan gul open, ontvang ik graag.
Vanuit grote dankbaarheid!

En ineens is er zoveel om mij heen gaande dat ik goe mag blijven voelen.. wat beter aanvoelt.:c)

Der is precies vanalles in gang gezet!


Ik ga weer van huis zijn. Ik ga op katten en honden passen. Ik ga delicious genieten van andermans liefde & gastvrijheid! mm.. dankbaar dankbaar! Ik ga met Karolien een flyer maken voor haar nieuw concept! Ik ga een vriendin wegwijs maken in een fotobewerkingsprogramma. Ik ga een vriendin wegwijs maken op haar nieuw laptop. Ik ga een presentatie maken voor een vriend. Ik ga in den hof van mijn moeder oogsten, wieden, luieren en genieten.. Ik ga foto's trekken van tieners met hun paarden! Ik ga op Elias & Farah passen. Ik ga ..

En het ontvouwd zich allemaal voor mijn ogen.. 


En ik stem mij af op het verlangen om mensen zoals ik te ontmoeten.
Hoe fijn zou het zijn om te mensen te ontmoeten die het universum vragen om wat ze willen.
Wonend op een prachtige plek, in een prachtige villa op de manier zoals zij dat wensen. Zomaar ontvangen hebben. Hun passies en talenten delen vanuit inspiratie met de intentie om er plezier aan te beleven. Te genieten in het moment. Pure vervulling. :c)

Onafhankelijk, mmm..

❤︎❤︎

Comments