FLOW: Goesting om te schrijven

The Perpetual You

En ineens plop.. is daar de goesting weer om te schrijven.
Om te delen wat ik meemaak, wat ik ervaar, waar mijn flow mij heenleidt.

Eerder deze dag had ik een 'denkdoe' impuls.. zo van:
"dees moet ik opschrijven op mijn blog". Het was duidelijk geen geïnspireerde actie,
meer één van dat genre dat vindt dat ik mensen op de hoogte moet houden. Of zo één van
het type: "zie eens waar ik mee bezig ben!".

Nope.. gelukkig had ik het bewustzijn om niet in dees patroon te stappen.
Neeje zo ni.
En nu ineens plop, hopla et voilà ik zit hier weer met een smile te schrijven.
Over hetgeen me drijft..

Vandaag heb ik een dagje binnen besteed. A lazy day sleeping in, geloof ik
dat dat noemt. Ik zit al enkel dagen met een hese stem en gevoelige oren, slijm op mijn longen..
en de rust, de nodige rust zat eraan te komen. Vandaag dus.. lekker met de rolluiken toe,
wakker worden.. Bekomen van mijn dromen, dingen die me bezighouden. Laptop pakken,
opnames van COL beluisteren.. online magazines lezen.. resonantie voelen.. opnames
beluisteren. Slapen. Wakker worden..

Impulsen volgen dus.. van de éne in de andere vallen.

En zo voelde ik vandaag de impuls om een event te creëren met iemand in de buurt.
Om buren samen te brengen en vooral om in eerste instantie zelf de buren te leren kennen. :c)
Mm.. het stroomt, de tekst, de beelden en andere zaken!

Ik heb fijne artikels gelezen op ISUU online magazines die resoneren qua inhoud, artikels,
stijl & vormgeving.. Zo heb ik nu een artikel "Wealth through rest" van het magazine
The Perpetual You verder opgepakt om te lezen. Daar waar ik eerder vandaag gestopt was
om een andere impuls te volgen.

Zo fijn om via deze weg meer te proeven, lezen en voelen wat sterk resoneert met mij 

Enfin van het één kom ik bij het ander. Zit ik nu in Spotify lijsten te beluisteren van
The Perpetual You en en kies ik de muziek de resoneert en ik later nog wil horen.
Mm.. zo dus. En ik klik door naar mensen die ik nu leer kennen, klik ik door naar
meer liedjes die resoneren.

Mijn flow volgen en toch ook geïnspireerde actie volgen tijdens mijn Lazy Sleeping in Day.
Fijn. En ondertussen vinden de muggen mijn benen, minder fijn ;c)

En ga ik voor het volgend betere gevoel

Doe ik niks buiten dan gewoon mijn flow van binnenuit volgen.
De dingen doen die beter voelen, die me amazing doen voelen: lazy sleeping in momenten;
de inspiratie om te schrijven, ruimte nemen; in de tuin gaan als ik er zin in heb; genieten
van een kop koffie; luieren in de zon; zorgen voor de kids van een vriendin;
wandelen met de honden van een andere vriendin; een flyer ontwerpen;
luisteren naar COL opnames; naar het bos gaan; ..

Ik volg de stroom van binnenuit. De dingen, de perceptie die geluk, schoonheid,
dankbaarheid, innerlijke vervulling, plezier.. schenken. Dat dierbaar contact met mensen
met wie ik resoneer.

Ik laat de zegeningen mijn leven vullen 
Alles om me heen is een (vibrationele) match met een intentie van mij. Zo bijzonder
om daar bewust van te worden. Dat alles om me heen niet ad random is. Ik heb er
altijd zeggenschap in. Ergens ooit heb ik een intentie gehad. Bewust of vergeten..
en daar is hetgeen me omring een match mee.
En tegenwoordig, sinds een week of 2 maak ik bewust beslissingen.
Ok dit wil ik zo, nu. Et voilà.. dan kan het ontstaan. En amai! Het ontstaat ook nog!
Maar das een aparte post waard. :c)

Efkes mijn leven anders bekijken..
en creëer ik nu meer bewust en intentioneel de delicious ervaringen die ik wil.
En geef ik aandacht aan mijn opborrelende geïnspireerde acties. Want het voelt
goe terwijl ik ze doe. En geniet ik van mezelf in het beter voelen in het moment. :c)
Geïnspireerde actie is de handeling die beter voelt dan het nu. Soms komt het spontaan
of stel ik mezelf de vraag "welke geïnspireerde actie komt nu in mij op?" Welke actie
voelt beter in het doen ervan? .. dan let ik op of er iets komt:
een gedachte, woorden om te zeggen, fysieke dingen om te doen..

Het verschil zit erin dat het beter voelt swengs ik het doe én niet omdat ik het doe
Nu. Nu is amazing. Nu is wat ik heb. Is waar ik mezelf vind. Nu is de enige tijd dat ooit bestaat.
Nu is wanneer geïnspireerde actie ontstaat. Nu is het wanneer het beter voelt om te doen. Nu.
Ni later.


Live to align your innermost thoughts with your ever-evolving perspective
- The Perpetual You

Comments