FLOW: take a parachute..




Met dit liedje wil ik beginnen..
ge kent het misschien wel, van vroeger..

Zoo toepasselijk in mijn geval!
Zo bijzonder dat ik dit mag horen op een dag zoals vandaag.

Ik heb om tekens gevraagd.
Ik heb 'em geknepen.
Ik heb gezweet.
Ik heb pijn gevoeld in mijn hart.
Ik heb spanning gevoeld in mijn maag.
Ik heb mijn keel gevoeld.
Ik heb mijn vingers voelen trillen.
Ik heb spanning in mijn hart gevoeld.
Ik ben kei zenuwachtig geweest..
Ik heb spijt gevoeld.
Ik heb twijfels gevoeld.

Me afgevraagd of ik het wel kan op deze manier.

En ik ben dankbaar geweest.
Ik ben verwonderd geweest.
Ik ben verbaasd geweest.

Ik heb verschillende keer op deze dag een aanbod gekregen.
Van verschillende aard. Van liefdevolle mensen die mij nauw aan het hart liggen.
En ik ook blijkbaar nauw aan hun hart lig.

mm.. wow

En dan voelde ik de impuls om erover te schrijven, klik een liedje aan ét voila..
de tekst kon ni treffender zijn!

Take a parachute, Something Happens

Ik heb vandaag samengezeten met iemand om te bekijken hoe ik mijn achterstand kan 
inhalen in de komende tijd & hoe ik mijn huidige huur kan betalen.
Ik heb een aanbod ontvangen om op een forum te staan met uitleg over mij, mijn passies en talenten.
Ik heb een aanbod ontvangen om ergens gratis te wonen.

En beste mensen, ik voel me zo dankbaar! Er zijn mogelijkheden die ik zelf ni kan verzinnen.
"Laat dat aan het universum over.." zeggen ze wel eens en das just! Ik merk dat mijn verlangens,
mijn focus meer & meer een match vinden!

Laat het wonder maar geschieden.. c:)
naast de vele dagelijkse wonderen waar ik getuige van ben. ❤︎

En laat ik duidelijk wezen dat als dees liedje speelt en ik de tekst hoor, ik zekers weet dat ik op het
juiste pad ben! Alle avonturen zijn er om te voelen of het nog klopt of iets her en der kan verfijnd worden.
Ik voel dat ik nee mag zeggen, als het niet goed voelt. Als het nog niet helemaal mijn verlangen matcht.
Zoals de aangeboden locatie om te wonen.. bvb. ik wil graag in een mooi huis in Kapellenbos wonen..
Vrij van lasten. Meer ruimte, meer licht en meer luxe. In het groen, met een tuin én rust.

Vanuit dankbaarheid voor wie ik ben.
Voor wat ik deel met mensen zonder daar altijd iets voor terug te verwachten. 


Ik weet dat het universum mij beloond. 


Ik mag dan anders in het leven staan en niet voor een baas werken of zelfstandig zijn of
van een uitkering genieten. Ik geniet van het leven en ontdek meer en meer mijn eigen weg hierin.

Vandaag voelde ik het verlangen.. hoe fijn zou het zijn om mensen zoals ik te ontmoeten? 
Die de wet van afstemming toepassen om hun eigen leven te creëren zoals zij het voor ogen hebben?
Héél fijn, héél fijn & heel amazing, awesome!

Ik heb zo het gevoel dat ik van overal hulp aangeboden krijg nu ik écht die leap of faith neem.
Nu ik écht naar Brussel ben gegaan. Nu ik nogmaals mijn ruimte heb ingenomen. Mijn verhaal heb gedaan.
Ik heb het gedurfd. Ik sta achter mijn waarheid. Ik word gesteund.

Wow wat een rollercoaster!

❤︎ JustBeing Me ❤︎

Comments