ASK: I ask & it is given E2, E3

Gisteren vroeg ik aan het universum om mij binnen de 48u het boek E3 van Pam Grout te bezorgen. Zodat ik het kon lezen. Sinds enkele dagen ben ik weer helemaal into Pam Grout. Haar overtuigingen en verhalen over de werking van het universum.

Hoe simpel het eigenlijk is als gewoonweg te vragen om wat we willen. 
Hoe groots ook.

Haar ervaringen zijn een match met mijn sterk verlangen om gelijk afgestemden te ontmoeten. Sinds enkele dagen voel ik die impuls heel sterk om online verhalen te lezen die mijn verlangens bevestigen. Ervaringen van grote dromen die uitgekomen zijn, zomaar omdat het kan.

En dus.. kwam ik op haar boeken uit E2 en E3. En plaatste ik dus mijn verzoek aan het universum om  vooral het boek E3 te lezen. En via via kreeg ik de tip dat die in de bib ook te vinden zijn. En ja! In de bib van Kalmthout heb ik ze daarstraks ontleend!

Ik heb ze hier voor mij liggen. c:)

E2 en E3 boeken van Pam Grout
Dit verzoek was tevens een experiment uit één van de boeken waarover ik gelezen had.
Mijn verzoek binnen de 48 de mogelijkheid ontvangen om E3 te kunnen lezen.
Mijn antwoord binnen de 24u!

Ik heb er zin in! Om alles te lezen wat ze in deze boeken schrijft, om nog meer en meer te creëren en te spelen met het oneindige veld van mogelijkheden.

Let's play!

Comments