ASK: I asked & it is given!

Vorig weekend had ik een commitment voor het Superrelatie Weekend Event en wilde ik naar
mijn lief reizen. Echter had ik mijn vervoer nog niet geregeld. Hoe kon ik de trein pakken?

En mijn aandacht werd tot 2x toe geleid naar geld dat klaarlag om mijn laatste afbetaling te regelen voor Proximus voor 13/7. Het was duidelijk dat ik dat geld mocht besteden zonder te weten hoe dan voor die afbetaling.

Gisteren kwam ik terug thuis en ging mijn aandacht naar die openstaande rekening. Ik deed mijn bestelling aan het universum opdat dees op tijd geregeld zou worden..

Vandaag reikte ik uit naar iemand vanuit een impuls. Ik ga haar helpen wegwijs te maken in een fotobewerkingsprogramma + mijn ervaringen delen om foto's te bewerken. En ze zei JA!

Oooooooooh zo dankbaar dat ik was.. ❤︎ ❤︎ danku dankudanku!
En ontving zowaar een gouden hartje.. van haar.
Ik keek naar buiten en zag dit tafereel..



Nu is er dus een oplossing voor die afbetaling: IKKE héél BLIJ!
Enzo voel ik weer hoe ok het is om af te stemmen op het verlangen/resultaat en te weten dat er 
op tijd een antwoord is, altijd.

"Everyone around the world.. come on!" Mm.. na de voorgaande gelukzalige impulsen en bijhorende matchen zet ik mijn geluid aan en speelt dit op Spotify. Mmm.. een andere match met de vibratie die binnenin mij leeft! Een mooie versie op youtube vind je hier.


Klik erop voor vergroting

Ik voel mijn enthousiasme om te delen en begin aan deze post. En hopla komt dees der nog achteraan: I know! Wat exact gaat over het weten! Je kan dit liedje kort beluisteren op deze plek.


Klik erop voor vergroting

Ontspanning.. mm.. diepe zucht van ontspanning..
Op zoek naar een tabblad kom ik opeens op een andere openstaand terecht: Sprankelparadijs Community. En ik lees reacties van iemand op artikels van Mariëlle. Zo treffend ook!
Over het gemak en de ontspanning in het ontvouwen van verlangens..

Ik voel me letterlijk zinken in het besef hoe makkelijk het eigenlijk is. Hoe zalig & delicious!
Mijn lijf voelt heel ontspannen aan nu. Bijzonder hoe snel dat ging!

Fijn om te weten dat ik enkel hoef te ontvangen en te kiezen. Wat ik wil ontvangen.

SprankelCommunity, Mariëlle Duijndam
Klik erop voor vergroting

Prosperity
Ineens valt het me op hoe mooi een Merel zit te zingen! De deur staat open en ik hoor de heerlijkste klanken tot me doordringen.. Helder en duidelijk. Mm.. ik ga naar buiten en zie hem op een paal zitten. En voel diepe dankbaarheid. Spontaan leg ik mijn hand op mijn hart en bedank ik hem in stilte.

❤︎

In gedachte ga ik terug naar vorig week toen ineens een Merel op mijn terras kwam. c:) Ik vraag mezelf af of de Merel een boodschap heeft. Welke match hij in zich draagt.. Prosperity komt in me op. En ik ben dankbaar.

Even ga ik het internet op omdat ik onzeker ben over de schrijfwijze. En merk een link op naar Invest in a Real Estate like a pro. Ik klik door en zie het volgende..



Ja een duidelijke match met mijn verlangen! c:) Om in een prachtige villa te wonen in Kapellenbos. Vlakbij en in het groen. Meer ruimte, meer licht en meer luxe. Een plek om te Zijn.
Te vertoeven, te genieten, te delen, te rusten, te spelen, te creëren, te ontmoeten, te vrijen, te dansen, te eten, .. Heerlijk open en privé. Heerlijk passend bij wie ik nu ben.

❤︎

Ennezo beste mensen, beleef ik elk nieuw moment. Impulsen volgend die spontaan leiden naar nieuwe delicious afgestemde vibraties. mmm.. c;)

Comments