FEEL: it is a BEAUTIFUL DAY today!




Mmm..
GENIETEN GENIETEN GENIETEN..

mm..
Zoo héérlijk hier! Dees voelt zooo goe!
Wat heb ik dat weer goe voor elkaar!

Op vakantie!
op een super heerlijke inspirerende zalige plek!
In het groen, in een prachtig mooi huis.
Véél licht, veel ruimte en ooh zo mooie stijl van inrichting!
Super lieve honden die mij graag zien.
Een prachtige tuin waar ik heerlijk in de zon heb gelegen gisteren!
En ik spontaan ben gaan wieden, mm..

Rustige buurt. Veel mooie villa's waar ik graag naar kijk. c:)
En waar ik kan voelen welk stuk ik in mijn eigen villa wil zien.
Mooie wandelroute met de honden.

Mmm.. mm.. mm..
Hier kan ik gewoon zijn en laten stromen..
wat komt. Wat gedeeld wilt worden.

Hier kan ik ervaren, nu al, hoe het voelt.
Om gratis in een mooie villa te wonen, met prachtige groene ruime tuin.
Met bomen, mooie bloemen, gras, hof, meerdere terrassen om het huis heen.
Veel ruimte, prachtige handige keuken met groot gasvuur.

Hier kan ik ervaren hoe het voelt. Fijntunen, aanpassen, veranderen.
Mmm.. zoo héérlijk!
Dit is vakantie!
Dit is mijn leven!
Hier wil ik Zijn.

#Yesandmoreplease!

Comments