FEEL: KADO mijn energie van het moment

Mmm.. das al weer 3j geleden dat wij op reis geweest zijn. Ik denk aan Mariëlle Duijndam die haar Sprankelreis heeft klaarstaan om in die tijd naar Umbrië te gaan. Of nee dat is ondertussen Oktober geworden..


Reis naar Toscane met mijn lief 3j geleden
Facebook Memories


EN ik voel een impuls..
Ja, deze keer zou ik zeggen ik denk erover 

om een reis KADO te krijgen.. :c)

én mee zie ik onder deze post WIN EEN REISCHEQUE staan op de algemene tijdlijn!
Laat maar komen zenne! Ik wil gaarne naar de zon & naar Italië. Ik ben daar graag.. 


Screenshot Lotto reclame op fb

En dit bevestigt mijn energie van het moment! 
Ik voel dankbaarheid voor deze match met mijn verlangen: om alles kado te krijgen. I ask & it is given. 
In dat genre.

Ik stond daarstraks op en dacht eraan dat mij weinig opvalt de laatste dagen. Aan matches met 
mijn verlangens. En hoe fijn dat zou zijn om vandaag weer bewust van te zijn. En hopla sè! 
Nen BIG one dan nog!

Echt als ik om mij heen hoor dat mijn lief momenteel met zijn gat in de boter is gevallen!
Dat hij de job van zijn dromen heeft ontvangen, een dag nadat hij het uitsprak!
Met alles erop & eraan aan kei toffe plezante magische liefdevolle bewustvolle kado's!


Missie 365 dagen Succesvol

Ja dan wete het wel hé!
Liefdevolle bewuste mensen met zovééél aandacht voor hun collega's. 
Aandacht voor hun talenten, passies.. 
Aandacht voor een super inspirerende omgeving.. Super inspirerende momenten.. 
Zowel aandacht voor lichaam & geest.. hmm.. 

Zo anders dan hij tot hiertoe heeft ervaren.. van een contrast gesproken! c:) 


Nen DIKKE MERCI aan deze 2 die hun verlangens leven.. 

Bron: website 365 dagen Succesvol
Klik erop voor vergroting

Ik heb aan de lijve ondervonden, geproefd en ervaren.. hoe fijn deze mensen zijn. Hoe betrokken.
Hoe écht Alles zij met aandacht aanpakken. Echt alles tot de kleinste gadgets toe! 

Wow zo magisch fijn én mensen zo écht. Het BESTAAT dus al hé. 
Zo'n bedrijf met zo'n bedrijfsvoering. 

All inclusive.. c:)

En zoals zij het leven ervaren, zo zie ik dat 
als de bevestiging van mijn DROOMLEVEN.
Zoals zij zoveel kado geven aan hun collega's, vrienden.. 

Zo voel ik diep vanbinnen dat ik ook de mensen in mijn leven ontmoet die mij datgene geven waar 
ik naar verlang én nog overtreffender zelfs! Zoals het altijd gaat in & met het Universum.


Justbeing Me


En meer hoeft da ni te zijn, voel ik. En mm.. jawel meer & meer.. mag wel!
#yesandmoreplease

Want today hou ik mij bezig met.. 
- hondenoppass
- kattenoppas
- huisoppas
- tuinieren
- genieten
- inspiraties delen..

Dus ja vanzelfsprekend dat er mensen zijn die mij graag mijn verlangens kado doen. 
Die mij trakteren op de héérlijkste kado's die ik mij wensen kan!

Zoals mijn ogen vanmorgend op mijn zwempak vielen.. ja een frisse duik in een heerlijk mooi zwembad in de buurt zou ik zalig vinden! Liefst naakt, zonder kleren aan. Das wel zo vrij en plezant. :c)

En die mooie prachtige villa die ik wil ontvangen. Om in te wonen, om in te zijn. Om in den hof 
te werken. Groenten & fruit te telen.. Om in te liggen, in te spelen, in te creëren, te dansen, te lachen,.. dankbaar te zijn. Voor het huis.. mooi ruim, mooi veel lichtinval, mooie luxe.. Prachtige handige keuken met groot gasfornuis.. Heerlijke ingebouwde kasten.. alles mooi egaal met de rest. 
En dan die zetels die ik erbij ontvang! Mm.. zoals hier luxe en handig om met 1 knop nog relaxter 
te liggen.. een groot scherm ja en super geluid om films te bekijken..
En grote slaapkamers, kamers om in te creëren om al mijn magazines, boeken, teken & plakgerief uit te stallen. Met een prachtig zicht op den hof.. op het groen, de fruitbomen en de Hortentia's en andere kleurrijke bloemen! 

En ploenk er komt een mail binnen!! JaJA whoohoo!
Een match én wat een match!!





Ja! aan mij gericht.. VeryChic Treasure Hunt




Ja mannekes! Ja watte!
Mmm.. dat bedoel ik dus hé, die delicious matches met mijn verlangens!! Mm.. zo heerlijk om te ontvangen elke keer. Om er dus bewust van te zijn hé! Ikke BLIJ BLIJ BLIJ!

En ik was vergeten te delen dat ik daarjust per ongeluk op iets klikte in mijn Mail programma en hopla ik een oude mail zag van iemand en dit was wat mij direct opviel..



Dussss.. ik voel het, ik voel het! Het zit eraan te komen..

En daarjuist klikte ik per ongeluk weer iets aan.. ja wat is per ongeluk hé. Ik ga dat anders benoemen.. daarjuist creëerde ik weer een moment waarin ik iets aanklikte en ineens de oude website van Mariëlle Duijndam verscheen.. mm.. benieuwd wat dat in petto heeft voor mij?

Dus zoals je ziet beste mensen.. vallen mij de matces mij toe in mijn schoot en word ik er superdeluxe blij van! #yesandmoreplease!

En dus daarom omdat ik ben wie ik ben: Tania Maria Vanhoof 


Delen wat ik te delen heb, vanuit inspiratie, vanuit goesting. Omdat ik er blij van word, gemotiveerd, enthousiast, dankbaar.. daarom beste mensen, ontvang ik waar ik om vraag.

Mmm.. enzo ben ik alweer een uur verder en wil ik de honden hier een lekkere maaltijd voorschotelen.

Heb een super deluxe fijne dag en voel waar jouw focus heengaat. Waar jij zin in hebt om te ontvangen. En merk op hoeveel matches je ontvangt én hoe heerlijk het is om daadwerkelijk de manifestatie toe te laten!

Mmm..
❤︎


SaveSave

Comments