FEEL: over DO's & DONT's

Hmm..
ik heb net een gesprek met mijn lief gehad.

En tijdens die babbel, voelde ik verdriet zitten. Ik werd me nog eens bewust van de gevoelens die aan de oppervlakte zitten. Ik zei nog tegen hem: "en dan zit ik op mijn droomplek en kan ik nog emotioneel zijn". "Gelukkig" zei hij.

Klik op foto voor vergroting

Ja.. ik ben hier sinds dinsdagavond aangekomen en sinds woensdagmiddag op mezelf. Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad. Gelukkig gevoeld. Dankbaar en in rust.
En ook met onrust in mijn lijf omdat ik bepaalde zaken nog niet heb gemanifesteerd. En ergens weet ik dat als ik hier ben, the rest out there.. onbestaande is. En tegelijk voel ik een gemis, een vertwijfeling.. ondanks alle rijkdom die ik hier ter beschikking heb. Ja zo is het.

Ik heb honger, stom hé.
Ik heb honger omdat ik geen geld heb momenteel om een boterham te kopen.* En omdat ik honger heb, ben ik sneller moe & ambetant en .. heb ik moeite om afgestemd te blijven. Waardoor verlangens zich niet manifesteren en mijn twijfel groter wordt. Mijn angst aangewakkerd wordt aangaande onbetaalde rekeningen die deze maand op een rekening mogen staan!

Ennezo dus.. JustBeing Me.. emotioneel.

En dat kan dus perfect ook al ben ik op een droombestemming, zit ik in een ligstoel met de honden naast me en omringd door prachtige Hortentia's!

En ik voel de urge om te schrijven, om te delen wat er in mijn hart omgaat. Om die spanning en vertwijfeling een adem te geven.

En wat ben ik blij dat de lucht een stuk opklaart, dat het lichter wordt en warmer. Zucht.. pffff..
En als er iemand van jullie goesting heeft om mijn gasrekening, waterrekening, internet aflossing én elektriciteitsrekening voor mij te betalen.. dan graag!

Dat geeft mij ontspanning kado.
Innerlijke rust misschien, "al hangt dat af van mijzelf".. zegt er een stem in mij met een opstekend vingerke. En ja.. "ik volg een impuls en wie weet zijn er anderen die het mij kado doen" zegt nog een ander stemmeke.. :c) en ik voel rust en blijdschap opkomen bij die gedachte!

En so it is.

__
*Ik eet wel lekkere groenten en fruit hier. Alleen niet teveel omdat ik wil toekomen voor 
de rest van de tijd.

Comments