FEEL: WELKE VERHALEN blijf ik herhalen?

Vanmorgend stond ik op en ik was me gewaar dat ik kort daarna een spanning voelde. Ik was zenuwachtig. En dat omdat ik tegen tienen iemand met de auto ging ophalen van het station in Heide.

Enfin, ik ben nu 2 weken op vakantie en mag de auto des huizes gebruiken. Hmm.. nen hele toffen auto zenne. Mmm.. een match met mijn verlangen naar luxe. Maar.. en dus.. voelde ik al spanning.
Wat zal die persoon wel zeggen? Vind ze dat ik goe kan rijden? ... blablabla..
't is da ik ni veel rijd ziede..

En terwijl ik nog met een vriendin aan het chatten was.. zag ik ineens een bericht van die iemand staan dat ze om kwart voor tien er zou zijn. Hat was kwart voor tien toen ik het las! Enfin.. ik hoefde niet op te springen omdat ze te voet kwam. Ennezo.. eigenlijk best grappig nu, maakte ik me zorgen voor nikske!

En nu kom ik op het verhaal waarvoor ik wilde schrijven..

Welke verhalen wil ik nog vertellen aan mezelf & aan anderen?
In een impuls opende ik het boek E3 van Pam Grout en voelde me aangetrokken tot de tekst die ging over de verhalen die we altijd maar herhalen en ons eigenlijk ni veel goeds doen!

Hoe anders is het om de rollen eens om te keren en te zeggen dat ik:
- in een prachtige villa woon in Kapellenbos.
- met kei toffe buren die (regelmatig) langskomen, met wie ik een goeie band heb.
- dat ik moeiteloos in ne kei schonen auto rijd. Vlot en handig.
- dat ik dikwijls in den hof bezig ben: met groenten & fruit, met kippen, met luieren in de zon, boekske lezen, cappu drinken, slapen, met wieden..
- dat ik regelmatig mensen over de vloer krijg & dat we het over alignment hebben. Over hoe ons leven nog makkelijker te creëren en blijven spelen met de kracht van onze gedachten!
- dat ik elders word uitgenodigd om langs te komen, dat ik welkom ben. Dat ze het plezant vinden als ik met mijn 'straffe' verhalen kom. Dat het ze inspireert om zelf ook te gaan spelen met het universum & hun verlangens!
- dat ik zoveel goesting heb in vanalles en gewoon mijn flow volg
- dat ik het fantastisch magisch vind hoe alles zo vlot is gegaan.. de verhuis.. de villa..
- dat alles zo mooi aansluit bij mijn verlangens & zélfs nog zoveel beter is in werkelijkheid!

Dat écht alles voor mij geregeld wordt, vanzelf. Ik hoef daar niks voor te doen!
Ik voel, verlang & hopla het verschijnt in mijn leven! Zomaar!

- dat ik zoo aan het genieten ben, elke keer weer!
- dat ik het leven liefheb & de mensen eromheen.
- dat ik..

Mm.. ja dat voelt al een pak beter sè!

Cover van mijn youtube kanaal
Klik op foto voor vergroting


Comments