FLOW: héérlijke energie! JUSTBEING ME in een droomhuis

In een droomhuis, tuin, omgeving
mezelf Zijn & genieten van mezelf!
Klik op foto voor vergroting
Klik op foto voor vergroting

Da zijn zo van die kleine dingeskes hé
waar ik zoo blij van word!
- een melkschuim apparaatje
- een percolator, zelf dus cappuccino's kunnen maken
- vrijstaande villa
- tuin rondom
- privé
- zon aan de achterdeur en voordeur!
- rustige straat!
- prachtige Horentia's & andere in overvloed!
- prachtige mokken en tassen, helemaal naar mijn gevoel voor textuur & kleur
- heerlijke zetels! die zelfs kunnen bewegen, zodat ik helemaal relaxed onderuit kan!
- grote ramen, zodat ik goe naar buiten kan zien & veel licht naar binnen kan!
- her & der een accent, ni teveel en ni te weinig
- vliegenramen aan den buitenkant
- apart washok
- mooie houten tuinstoelen, 
- een ligstoel
- prachtige douche, mooie grote gladde tegels
- ..


Comments