FLOW: verhuizen

Mmm..
een nieuwe ervaring!

Inpakken omdat ik het van binnen voel.
Inpakken zonder op voorhand te weten naar waar ik verhuis en wanneer.
Al zei ik 1 maand geleden dat ik binnen de 3 maanden zou verhuizen.

Das écht een nieuwe ervaring.. ergens naartoe geleid worden op deze manier. En ik was al begonnen met inpakken. En nu ik terug thuis ben, voel ik dezelfde impuls nog altijd. Dus ja, plaatste ik gisteren een oproep op fb en heb ik nu al 16 bananendozen tot mijn beschikking!

WOW!
Plezant!


Post op fb op 25.07.17

Post op fb op 26.07.17

Het is écht bijzonder plezant om op deze manier in te pakken. Omdat ik mijn tijd kan nemen, kan laten staan wanneer ik het wil om ineens iets anders te doen. c:) Het voelt goed ook om te sorteren.. wil ik dees nog? Geef ik het weg?

Ik voel een grote behoefte om het hier leeg te maken. Zo nog hier & daar iets te laten staan..

Mm..

Comments