INSPIR: fascinatie voor instant manifestatie van dingen!

Ik voel hoe mijn aandacht weer getrokken wordt naar het idee van instant manifestie.
Producten, materiaal.. direct recht voor mijn neus.

Als ik anderen vertel hoe ik in mijn leven creëer hoor ik vaak zeggen dat anderen 'toch' nog geld uitgeven om mijn verlangens uit te laten komen. Als ik een lekkere capucino wil drinken, mag iemand anders daarvoor betalen. Of geld uitgeven aan de koffie en ..

Ik heb daar geen moeite mee. c:)

Interessanter vind ik de per direct instant manifestatie van zaken. Zoals een lekkere, met veel melkschuim, capucino voor mijn neus te manifesteren. Zonder dat ik daarvoor eerst naar mij naar
een plek begeef waar ze die uitschenken.

Wow! Da da fascineert mij!
c;)

En da is mogelijk. Ik weet bvb dat er iemand is die zomaar olie in zijn handen kan laten stromen..
ben de naam nu even kwijt. En ik heb verhalen gelezen dat mensen ineens iets zagen liggen dat ervoor niet was. Zonder tussenkomst van een mens..

Wow wow wow dat intrigeert mij enorm

Steldu voor sèg! Mmm.. das pas de wet van afstemming en creatie! Dan hoef ik helemaal geen geld te hebben. Of lekkerder nog kan ik zo geld manifesteren zonder andere mensen daarvoor nodig te hebben.

Mmm.. mmm.. mmm.. universum I am on my way to discover this delicious journey!



Trouwens wat als liefde the only gold is?
En alles en iedereen deelt om dat heerlijke gevoel van pure vervulling, liefde, gastvrijheid, gezien voelen, erkend zijn, gewaardeerd voelen, geliefd voelen, er toe doen gevoel, welkom zijn gevoel, ..
te ervaren?

Comments