IT'S ALL TAKEN CARE OF

Momenteel zit ik terug aan de keukentafel in het appartement aan de Kapellensteenweg. Mijn vriendin is terug thuis. Mijn avontuur in Kapellenbos, de honden, katten en huisoppas is ten einde.

En hoe mooi mijn avontuur is geweest tot nu toe. Zo bijzonder om daar te wonen, in die omgeving..
mm.. ik verlang naar een eigen plek om te creëren. Om te zijn. Om te wonen.

Mijn plek. Ginder die op mij wacht.. en als ik weet dat ik dees avontuur heb gecreëerd toen ik
hier woonde op de steenweg. Dan weet ik ergens dat het andere er ook komt. Het is onderweg..

Het is onderweg..
Ik mag blijven voelen hoe fijn het is.. en verders sereen blijven en rustig.
Wetende dat het in de maak is, deze opportunity waar ik op afstem. Op die magische rit!

Add caption
Ik heb zin in meer! 
Ik heb zin om lekker te slapen in de grote slaapkamer, groot bed. Met zicht op een mooie boom.
De blaadjes zien wiegen met de wind mee en tussen de takken door de blauwe lucht zien.. de zonnestralen.
Een gevoel van dankbaarheid in mijn lijf voelen. mm.. waaw zo tof om hier te zijn.
Om hier wakker te mogen worden en een volgende dag te mogen beleven!

Ik heb zin om op mijn blote voeten naar de badkamer te lopen, op die grote tegels.. om mezelf aan
te kijken in de spiegel. Mijn prachtige ogen te zien. Een glimlach om mijn mond zien. Om dan een heerlijke regendouche te nemen met de zuiverste heerlijke ruikende lavendel douchecrème.. om mezelf te zien in de spiegel. En merken hoe goed ik het (voor mekaar) heb.

Ik heb zin om mezelf af te drogen aan heerlijke dikke handdoeken met mooie kleuren.. en mijn haren te drogen met zo'n handdoek.. Ik heb zin om naar mijn dressing te gaan en op impuls te voelen wat aan te doen. Lekker zittende jeans, met mooi topje en t-shirt.. en mezelf zien in deze mooie kleren.. goedkeurend mezelf aankijken.. mm.. wat staat het me goe! Ik voel me goe! 

Ik heb zin om naar beneden te lopen, naar de keuken om mezelf te trakteren op een heerlijke cappuccino.
Verse gemalen koffiebonen en gestoomde melk. Mm.. ik ruik het heerlijk aroma van
de koffie uit Rwanda! Neem de percolator, spoel en vul het met water en koffie. Op het vuur en wachten tot het pruttelt.

Ik heb zin om naar buiten te kijken, naar de Hortensia's in al hun pracht en kleuren. Naar de fruitbomen..
de kruidentuin.. de vogelkes.. Ik heb zin om te weten dat dit mijn plek is om te zijn.
Nu en altijd.. Dit is mijn thuis! Hier ben ik thuis.


Ik ben een..


in een 


met een 






Ik hoor woorden, klanken die mijn gevoel bevestigen..



I thought I was
a dreamer

but it's not a dream I'm falling so much deeper
into what is real

My eyes are open
and I see it I'm no longer blind

You lead the way out of this fever
Into a peace of mind

There's a light coming on the horizon that forever will shine like a diamond

I want you higher love cause there's no sky above 
Fall asleep living, 
wake up to to a new day, 
brand new day 
Fall asleep living, 
wake up to to a new day, 
brand new day

-State of Sound, lyrics

Comments