SHIFT: zegeningen & helderheid

Vanmorgen opgestaan met een zwaar gemoed.. pattatie pattata. Benoemd en beschreven en
mezelf afgevraagd:

Welke zegeningen & helderheid heeft deze situatie voor mij in petto?

En ploenk, een mail verscheen rechtsboven in beeld. Een nieuwe vibratie diende zich meteen aan!
Een volgende match met mijn verlangen! mm.. zo plezant!

Wow! Was me da?
I have been upgraded, waaw.. das een plezant gevoel. Ik voel me rijk mm.. oooh.. mijn eigen villa.
Mijn situatie is being upgraded. Wow wow wow..




I am welcome.. jaja ik kom eraan!
Ooh amai das rap sèg. Die vraag avan de 'blessings & helderheid' is een wondermiddel zo blijkt!
Ik kan wel zeggen dat mijn energie is veranderd..

Everything is unfolding perfectly. Denk ik bij mezelf als ik naar de Trompetbloemen naast me kijk.
Als ik zie hoeveel insecten hun weg naar deze nectar gevonden hebben. Ik bezie de bloemen en hoe
ze evolueren. Van knop tot opening/ontvouwen van de blaadjes tot een open bloem tot een stamper
die overblijft. Ja watte.. 

The unfolding..

en hoe fijn het is om ook dit bij mezelf waar te nemen. En 
hoe snel ik kan shiften van de ene frequentie naar de andere!

Daarstraks kreeg ik een beeld van een bos om daar vandaag te zijn.. 
Ik denk naar het militair domein te gaan met de honden.. En promt hoor ik een Buizerd roepen als ik
dees typ. c;) JA ik mag daar heen vandaag.

Comments