FEEl & FLOW: How to lean into efficiency of the universe?


The next logical step
Vanmorgend werd ik gewekt uit mijn slaap door de telefoon. Te vroeg naar mijn goesting. Eenmaal wakker wilde ik voelen waar mijn aandacht hene ging. Meteen doorzag ik mijn eigen beweging.. ik ging op zoek naar.. of vond dat ik voor dit of dat appreciatie moest voelen. Deze week, tijdens een live call van Mariëlle Duijndam, ontdekte ik dat het eerder andersom is.

Waar voel ik nu appreciatie voor & wil ik nog meer appreciatie voor voelen?
Ik luisterde naar een opname van de COL en voelde meteen de impact ervan.

How to lean into efficiency of the universe..

Ik wilde het opschrijven.. die stappen.. diep ademen & rondkijken. Ervaren hoe goe ik het nu al voor elkaar heb. Ja.. ik zag een mooie kruik van mijn moeder met kei schoon bloemekes erop geschilderd. Ik voelde de heerlijke matras onder mijn lijf. Ik voelde hoe zalig het is om zo in een rustige omgeving te wonen, af en toe nen auto die passeert. Ik voelde hoe fijn het is om zo naar buiten te kunnen zien op het groen. Ik.. was op dreef. Ik dreef op het goeie gevoel.

Ik luisterde naar de opname én hoorde:

SPENDING A MOMENT OR TWO FOCUSSED ON SOMETHING THAT 
I REALLY TRULY ENJOY

Leaning into the efficiency of the universe.
LIGNING MYSELF UP WITH THOUGHTS THAT I LIKE ALREADY

SWITCHING from the approach 'trying to align up with something' to recognising what is ligned up with me. Hopla! Daar was het weer.. geen moeite liggen doen eerder appreciatie voelen voor wat is.

klik voor vergroting

En van het één kwam het ander..
Ik zag mails binnenkomen.. één van '365 dagen succesvol' met de uitnodiging deel te nemen aan een masterclass. Hoe van dromen naar doen? Ontdekken wat er mogelijks tussenzit. Awel ja.. aangezien ik momenteel volop focus op een nieuw concept, voelde ik de impuls om me in te schrijven.

Ik voelde me vrolijker en deelde mijn beslissing met mijn lief. Die nu werkt voor 365. Het voelde goed om die impuls te volgen, ons gesprek was upliftend en liefdevol! Mm.. mijn vibratie was veranderd.

En nu uren na datum zit ik hier buiten op het terras in de zon met mijn laptop en de wereld binnen handbereik. Ik G E N I E T !

Mm.. hoe heerlijk is het gevoel om op een rustige plek te wonen omgeven door groen. Lekker in de zon.. koffie erbij.. van de ene impuls naar de andere gaan. Mijn flow..

Everything is taken care of.

Een prachtige plek om te wonen, ruimte. Water, elektriciteit, internet, tv, verse groenten & fruit in den hof, elke dag verse eikes, cash geld in huis, auto en fiets voorzien. Home sweet home. Vlakbij familie & vrienden. Plaatsen die ik van vroeger ken. Lieve mensen die uitreiken, efkes langskomen voor nen babbel. En tijd zoveel tijd om te doen waar ik zin in heb.

En als ik even een moment of 2 neem om te focussen op dat waar ik écht van geniet dan is het da wel!

Inspiratie villa, Oud-Turnhout
De Boer & Partners
Een eigen villa omgeven door groen met ruim lichtinval. In een rustige buurt. Met terrassen erom heen, a porch. Met gazon en prachtige bloemen & planten. Met kiekes en elke dag verse eikes. Met een serre en tomaten planten en een druivelaar. Met een groentehof & fruitbomen & fruitstruiken .. een vijver met kikkers. Een droogmolen zodat ik mijne was door de zon kan laten drogen. Een plek met mijn tuingerief.
Met heerlijke ligstoelen en prachtige houten tafel om buiten te zitten. Om met lief, vrienden & familie samen te zijn. Een vuurplek. Privé tuin zodat ik lekker naakt kan rondlopen, in den hof kan werken & vrijen met mijn lief.

Een prachtig woonst die helemaal als thuis aanvoelt! Ruimte om te zijn, rond te hangen, bezig te zijn, creatief, dansen, liggen, slapen,..
Twee slaapkamers & een logeerkamer, 2 badkamers én extra ruimte om te knippen & plakken, te schilderen navenant ik goesting in heb. Super deluxe zalige badkamer met grote grijze tegels. Een inloop regendouche waar ik met plezier alleen kan zijn & samen met mijn lief. Luxe afwerking. Hemels gevoel van ruimte en eenvoud. Veel licht inval.
Mijn slaapkamer met groot bed, ruimte eromheen. Ingebouwde kasten met veel ruimte om mijn kleren in op te hangen, schuiven.. (dressing).

Een ruime keuken met kookeiland! Donker marmeren werkblad. ..
Lees hier meer over de inrichting.

Mijn focus is weg, dus tijd voor iets anders..

Comments