FEEL: Mijn eigen villa..

Zoiets dus..

In een rustige omgeving. Volledig omheind & een hoge beukenhaag zorgt voor een volledig privé gevoel. Automatische houten poort & afzonderlijk poortje om binnen te komen. 

Inspiratie villa, Oud-Turnhout
De Boer & Partners

Inkomhal op natuursteen, met wc en ingebouwde kast en houten trap naar boven. Wasplaats met ingemaakte kasten, wasmachien en droogkast. Living met houten vloer, open haard en grote terrasdeur (muggenhor) naar den hof, eetplaats en een aparte tv-kamer. 
Een bijkeuken om binnen te komen uit den hof. Met plaats voor (regen)jassen, botten, wandelschoenen en ne wasbak om het grofste vuil af te spoelen & ingemaakte houten kast. 

Inspiratie villa, Oud-Turnhout
De Boer & Partners


Leefkeuken met een groot eiland met donker natuurstenen werkblad en dubbele porseleinen spoelbak (+ Quooker). Gasfornuis met 4 pitten en 1 kleine pit voor percolator, een oven, grote koelkast & afwasmachien. Voldoende opbergruimte met (grote) handige overzichtelijke houten schuiven. Aansluitend een veranda met zonwerend glas én een mooi uitzicht op den hof. Heerlijk warm in het voorjaar en najaar als de zon schijnt. En buiten nog koel is en daarbinnen heerlijk warm! Hier kunnen mijn planten heel het jaar door bloeien. Met water aansluiting voor makkelijke bewatering. Kiepramen. 
Lekker met vloerverwarming op het gelijkvloers. Op maat gemaakte muggenhorren. Een garage met werkruimte en automatische poort. Een houten porch aan de zijkant van het huis. Met ruimte voor schommelstoelen of -bank. 

Houten trap naar het 1e verdiep.  Ruime slaapkamer met dressing. 

Inspiratie regendouche 2p
Hansgrohe

Badkamer met ruim lichtinval, grote inloopdouche (2p), wc, ligbad en 2 wasbakken. 2 slaapkamers met ingebouwde kasten. 2e Badkamer met lichtinval,  douche en 1 wasbak. Apart toilet (klein rond raam).

Houten trap naar het 2e verdiep. Een ruime creatiekamer met (velux)ramen en ingebouwde kasten. Hier kan ik volop bezig zijn met creëren. Mijn magazines, kleur- schilder, plakgerief. Werktafel.. Hier kan ik alles gerust laten liggen zoals mijn flow zich aandient. Inspirerende wand met foto's en teksten.. eigen creaties. Met een ligzetel voor als ik goesting heb om te gaan liggen. Slapen. En nog een aparte ruimte.

Voorzieningen in het huis.. wateronthardingsinstallatie, chauffage op aardgas, combinatie van radiatoren & vloerverwarming.

Den hof rondom het huis bevat sfeervolle tuinverlichting, een beregeningsinstallatie. Bloemen en planten ..


Mijn focus is weg dus ga ik effe plat. Kom later nog eens zien, want ik vul dees aan als ik inspiratie heb!

Comments