FEEL: Landingspagina, HOME

Ik ben 4 weken van huis weggeweest
en sinds deze nm terug thuis. En voorafgaand aan deze dag voelde ik een onrust. Ok, zo lang op een hele fijne plek vertoefd. Hoe nu? Hoe nu verder? Wat als ik thuiskom weer daar op die plek aan de Kapellensteenweg? Het appartement, met terras en luidruchtige achtergrond. Zonder hof en rust.

Zonder vooruitzicht én met verlangen naar een eigen thuis,
één dat ik als "mijn" kan noemen. Waar ik echt kan thuiskomen op een mooie plek met spullen naar mijn hart. Waar ik naar uitkijk én waar ik 3 maanden terug voelde dat ik zou verhuizen. Dat ik instinctief begon in te pakken, doos na doos.

Wat nu?

Het was pas vanavond in een gesprek met mijn lief dat het antwoord kwam.. eerst landen. Eerst hier thuiskomen. En dan.. dan openbaart het zich wel weer vanzelf.. mijn flow.

Gisterenavond werd mij weer duidelijk hoe graag ik opnieuw uitgenodigd wil worden door mensen. Om iets te delen. Om op reis te gaan weer. Om .. flow samen te laten komen. En warempel werd ik vanavond uitgenodigd door iemand. Zo fijn!



En toen ik net mijn zoutlamp hier aan mijn bed weer aandeed, muziek op de achtergrond speelde. En ik mijn beddengoed klaarmaakte om in bed te kruipen.. overviel het me. De liefde voor deze plek.

HOME, ik ben weer thuis

Deze plek is nu (nog) mijn thuis en alles is goed zo.
LANDEN dus.. aankomen.

Comments