FEEL: ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE

Ontelbare regendruppels vallen uit de lucht als ik naar het station Kijkuit stap. En ik voel me goe, lekker goe ingepakt en dankbaar voor de regenkap die mijn hoofd droog houdt. Ik stap door en voel me verbonden, dankbaar. Eerst vroeg ik om droog weer ja omdat.. En daarna voelde ik eigenlijk dat het best meeviel: botinnes aan, fluo dikke regenbroek, regenjas, grote rugzak op miijne rug. Dus ja.. eigenlijk is het wel goe zo. Merci.

“Al die druppels die vallen” bedacht ik mij zou ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE kunnen zijn, ontelbare druppels. En ik zat al in de trein op weg naar Roosendaal toen ik mij deze bedenking maakte.

Het voelde zacht aan, héérlijk om die druppels op de ruiten te zien. Allemaal, zoveel. En sommige vloeiden samen.. Daar op die plek aan het raam, onderweg.. voelde ik me verbonden, voelde ik een zachtheid, voelde me licht in mijn lijf. Liefdevol.

LIQUID LOVE

En het is gewoon een andere manier van kijken, gewaarworden. Afstemmen op een ander perspectief. En wel zo één die lekker aanvoelt!




ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE.. dat is iets wat nu aan het landen is.

Ik vroeg aan mijn non physical friends/helpers om mij te helpen nog meer gedachten te sturen van onvoorwaardelijke liefde. Om te helpen situaties van nog meer onvoorwaardelijke liefde te schenken. Meer bevestigingen daarvan. Mm.. woow ja daar kijk ik naar uit. Naar dat heerlijke gevoel. Van gezien zijn, mensen ontmoeten waarbij ik mezelf kan zijn, voor wie het ni uitmaakt hoe ik ben, wat ik doe.

En ik voelde nog meer..

Hoe fijn zou het zijn om onvoorwaardelijk te Zijn? Om de ander te laten wie dat hij/zij is. Om mijn lief te laten wie hij is. Dat het mij ni uitmaakt wat hij doet, met wie.

Mm.. ik kijk er naar uit hoe het zich voor mijn ogen zal ontvouwen ❤︎.
Wat een FIJNE energie om op af te stemmen en ook eindeloos qua mogelijkheden!

Ondertussen ben ik al enkele liefdevolle signalen verder. Op het station Roosendaal heb ik mijn oog al op het één en ander laten vallen die bevestigingen zijn van mijn verzoek. En das zo fijn, zo KEI TOF DE MAX! FIJN! Om die signalen op te vangen. Mmm..

En ondertussen wordt ik nog steeds omgeven door talloze druppels onvoorwaardelijke liefde; zit ik droog & comfortabel in de trein richting Rotterdam Centraal. Heb ik mijn prachtige laptop ter hand en de wereld aan voeten.

Mijn wens aan u, lezer van dees bericht, is het volgende:

* the fulfillment of unconditional love: taking this moment, right now & deciding to direct your reality to produce reams of evidence of your wealth already in place and increasingly getting better & better in many ways.

* the practical application of the astonishingly magnificent unconditional love 
that you are & are here to experience in these very physical ways.


Liefs

Comments