FEEL: overgave aan het niet weten

Beste mensen,
zoals ik gisteren al schreef, bevind ik mij opnieuw in een situatie van onzekerheid. Eén van niet weten wat nu. En al heb ik daarin al enige oefening gehad, dit is er één die momenteel nog oefening van me vraagt om te blijven voelen wat beter voelt. In plaats van in actie te schieten om een bepaald doel te bereiken. Nu ben ik vré rustig én zeker ni geneigd om dat laatste te doen.

Dit is een situatie die vraagt om te blijven zien hoe mooi & perfect alles is.
Alles wat ik creëer. Ik ben op een reis van loslaten van structuren.

Elk moment is een nieuw moment waarin ik een nieuwe keuze kan maken.
Die die ik het liefste wil maken. Wat voelt beter nu? Wat is de volgende logische stap?
En daarjuist kreeg ik een sms van Base met de woorden: Beste klant, hoe kan het beter bij Base? Ik had het eerst nog ni door, maar hey! Hoe kan het beter? Fijn! Danku. Ja.


Hoe kan het beter bij Base?
Klik voor vergroting

Mijn niet weten van het moment is hoe ik op een eigen plek kan wonen. De regeling die ik had gemanifesteerd, is veranderd. En nu krijg ik opnieuw een kans op een nog betere situatie. Ik had al een magische situatie gecreëerd en nu wordt het dus nog beter. Omdat het altijd beter & beter wordt. Er zijn tal van mogelijkheden voorhanden. Wat het zal zijn, weet ik nog ni. Waar ik mij op afstem is een moeiteloze, makkelijke oplossing waarbij ik geen omkijken heb naar de huur en kosten. Iets dat mij gegeven wordt, vanzelf.. zomaar. Uit het niets, via.. via..

Een plek die ik mijn thuis kan noemen vanwaar ik altijd weer kan uitvliegen en naartoe kan komen.

Dit is wat ik wil & de rest komt vanzelf

Zo is het ook de vorige keer ontstaan. Ik had een duidelijk beeld voor ogen en heb enkel geïnspireerde actie ondernomen. Wat mij in verrassende situaties heeft gebracht. En zo mag het nu ook gaan. En het is ok om onzekerheid te voelen. Te voelen hoe het is om (te denken) afhankelijk te zijn van anderen. Te voelen hoe het is om het ni te weten. Het is goe om het feit te verwelkomen dat ik mijn uitkomst wil managen. Wil weten hoe het zit.

Meer en meer wen ik eraan dat All is well right here, right now.



Comments