FLOW: ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE bevestigingen


Enkele uren verder.. veilig op mijn bestemming aangekomen. Lekker gegeten in Amersfoort.

Dees wil ik nog delen:

Ik zat (net) in de trein op station Rotterdam Blaak en hoorde de conducteur een mevrouw toeroepen dat ze naar hem toe moest komen. Want hij vond het zo sneu om haar op het perron te laten staan. Hij deed moeite om haar nog toe te laten op de trein die vertrekkensklaar stond om door te rijden.

* * *
In het halleke van de trein zag ik een leeg snoepzakske liggen en raapte het op om in de vuilbak te doen.

* * *
Op de trap in RC voelde ik hoe fijn het mij lijkt om dus constant bewust te zijn van daden van onvoorwaardelijke liefde. Ook om eraan herinnerd te worden als ik eens een keer op iets anders gefocust ben.

* * *
In de trein naar Utrect Centraal zat ik met mijn rugzak naast me. Tot er iemand naast me kwam zitten, zijdelinks op de stoel omdat mijn rugzak verhinderde om gewoon te zitten. Na een tijdje vroeg de man of we konden wisselen. Hij op mijn plek en ik zijdelinks op zijn stoel. JA vind ik ok. En nu heb ik nog meer ruimte dan eerst. c:) FIjn dat iemand zo voor zichzelf opkomt en aangeeft het toch anders te willen. Fijn dat het een win-win situatie is. Zonet nog vroeg hij of ik nog lekker zat want anders zou hij zich verplaatsen. Omdat er stoelen waren vrijgekomen. Zo lief hé.

* * *
Ik maak me de bedenking hoe fijn het zou zijn als we allemaal zo afgestemd zouden zijn op onvoorwaardelijke liefde. Als we onze aandacht zouden richten op die intentie. Om het zo mooi in het engels te zeggen: to put our attention to our intention.

Comments