INSPIR: Hemel op Aarde

Ik ben geëxpandeerd
Er is vanalles in beweging bij mij. Mijn teksten op deze blog zijn aan vervanging toe. Mijn fascinatie voor instant manifestatie groeit. Welke aannames houden mij gegijzeld?
Hoe kan ik elk moment opnieuw gebruiken om nu al een fantastische ervaring te beleven?

Sprankelparadijs

Ik oefen mezelf erin om andersom te denken. Om werkelijk te voelen en te erkennen dat elk moment perfect gecreëerd is door mij. Ik hoef niks meer te fixen. Als ik gewoon blijf volgen wat écht goe voelt, wat fijn is. Waar ik direct van geniet en ni bedoelt is om ergens af te geraken.
Dan reageert mijn lijf vanzelf, "jaa, dees, dees.." En eigenlijk geeft het da continu aan: "Dees is goe, dees is plezant.., doe dees, hier geniet ik van."

Ik creëer elk moment mijn eigen realiteit. Dus als ik op zoek ben naar nog iets 'moeten' doen dan krijg ik nog meer van wat nog moet. En dan denk ik van: 'wow, ik moet zoveel nog..' én da komt omdat ik precies krijg waar ik om vraag.

Als ik voor genieten wil gaan, dan kan ik da krijgen 
PUUR genieten 
Zonder dat ik eerst nog vanalles moet doen vooraleer ik..


Mariëlle Duijndam, Sprankelparadijs

Only change can happen when you change yourself, klopt ni.
Omdat ik er dan vanuit ga dat het nu nog ni goe is. En meestal moet ik van mezelf nog iets doen, iets veranderen aan mezelf. Als da, dan.. . 'Ik moet eerst nog zorgen dat mensen mij geloven. Ik moet eerst nog zien dat mijn maandelijkse kosten gedekt zijn'.

En dus ontvang ik ook de bevestiging hiervan. Ik krijg waar ik om vraag.
En kom ik dus in situaties terecht die een match zijn met deze aanname(s).

Zoals nu ook het geval is ik had het gemanifesteerd dat mijn huur maandelijks betaald wordt. Weldra komt daar een einde aan. Zo blijkt. En als ik het vanmiddag nader ging aanvoelen, kwam ik er op uit dat er nog een aanname in me actief is, die ni gelooft dat het zou blijven duren op de manier zoals het ging. Et voilà.. prima, ok dan krijg ik da.



I only want to live my life
-Bliss

Als ik zeg: 'Nu is het genoeg. Nu heb ik hét. Nu werkt het. 
Nu is het er. Nu is het goed. Nu is het perfect. Nu is het klaar'. Dan krijg ik dat, meer & 
meer & meer & meer..

So welcome in paradise!
Om het met de woorden & visie van Mariëlle Duijndam te zeggen..

"Hemel op Aarde – Een waar Sprankelparadijs"
"Mensen zijn gelukkig. Ze leven, creëren en spelen samen. Iedereen heeft toegang tot zijn eigen innerlijke bron van middelen. Vanuit die vibrationele voorraad kan iedereen putten. 

Met elkaar delen we wat we uit onze eigen bron getoverd hebben. Creativiteit stroomt alom. 
De vreugde van zelfexpressie straalt overal vanaf. De mooiste dingen worden gecreëerd. Alles en iedereen krijgt de ruimte om te bestaan en te evolueren.

Het contrast van al die verschillende creaties en keuzes wordt gebruikt ter inspiratie. Vol waardering kijken we om ons heen om te zien wat er allemaal nog meer mogelijk is. Ideeën waar we nog niet eerder aan gedacht hadden, dingen die we nog niet eerder voor mogelijk hielden. Door naar elkaar te kijken zien we voorbeelden van hoe wij het ook graag zouden willen. Maar ook voorbeelden van hoe wij het persoonlijk liever niet willen. Al die informatie is even waardevol, want het brengt ons vanzelf op nieuwe ideeën.

Onze ideeën zijn ons kostbaarste bezit 

Het is de reden dat we naar deze tijd-ruimte dimensie toegekomen zijn. En daar zijn we ons heel bewust van. Zoveel keuzemogelijkheden, zoveel contrast ter inspiratie vind je nergens anders. We voelen ons gezegend met de rijkheid van ons bestaan. En we maken er dankbaar gebruik van.

Zodra we een nieuw idee hebben, rondom iets dat we graag zouden ervaren om te Zijn, Doen of Hebben, geven we het onze onverdeelde aandacht. 

Het maakt ons blij, we voelen onze Stroom, onze Bron Energie door ons heen stromen. De intensiteit ervan is heerlijk. Hoe specifieker we focussen, hoe sneller de energie door ons heen stroomt, en dat is een ontzettend opwindend, goddelijk gevoel. We gaan steeds harder en harder…

Wanneer we een creatie helemaal ervaren en doorleefd hebben, dan zijn we op een gegeven moment weer toe aan iets anders. Dan krijgen we zin om op iets anders te focussen. Nooit vanuit een gevoel van tekort, want dat kennen we niet. 

De enige reden waarom we focussen is omdat we zin hebben in iets anders dan we nu ervaren, vergelijkbaar met een rijk buffet aan eten waar je regelmatig naar terug keert om iets anders te kiezen waar je op dat moment trek in hebt. Zo spelen wij met ‘realiteit’.

Het is een dolle boel in het Sprankelparadijs. Als kinderen fantaseren en manifesteren we erop los. Het voelt alsof we op vakantie zijn, in een prachtige, heerlijke, fysieke wereld! Wat ook zo is… "




En zie ineens staat hier een BIG smiley!

Comments