BELIEF: ik ben als de oceaan

Ik ervaar mezelf als één geheel & denk/ontvang vele gedachten.

Ik heb lang geloofd in de theorie dat er een goed & slecht is; een sterk & zwak; een makkelijk & moeilijk; dik & dun; rijk & arm; hart & hoofd; een ego; ..

Het is me al een tijdje opgevallen dat ik het woord ego ni meer uitspreek. Als ik mensen daarover hoor spreken, voelt dat aan als iets 'apart'. Een andere identiteit ofzo: "Ja, da is het ego dat weer eens op de proppen komt. Ja, uw ego vindt er vanalles van! Het zit in uw hoofd, uw hart weet het wel.."

Ik voel dat ik daar bepaalde gedachtes over heb, ha! Als ik gedachten denk, ben ik dat wel. En niks anders, ni iets dat los van mij staat ofzo. Ik denk er zus over, ik voel er zo over.

Voor mij ben ik gewoon ongelimiteerde liefdesenergie met de prachtige naam Tania Maria, heb ik een  prachtig mooi lijf & talloze gedachten ter mijnen beschikking.

Er is Alles

Ik ben als de oceaan die uit meerdere druppels bestaat, die meebeweegt in 1 golfbeweging.
Ni afzonderlijk te zien, éénzelfde energie. Zo ervaar ik mijzelf (nu) ook. Eén massa energie. :c)

Comments