FEEL & FLOW: my life has exploded!

Het valt me op hoeveel mensen ik bereik. Om het zo te zeggen. The Communion of Light zegt daarover "Op een gegeven moment besef je dat je business is geëxplodeerd". Op een gegeven moment besef je dat je je magische leven al aan het leven bent. Ontdek je een serie van synchrone gebeurtenissen.

en begot dat is zo! 

Vorige week, of de week ervoor, viel de frank én merkte ik op dat ik inderdaad het leven (be)leef zoals ik dat wens. Het ontvouwt zich voor mijn ogen. Keer op keer ontvang ik hiervan de bevestiging. Dankzij mijn verlangens. 

Een idee is zich aan het kristaliseren. Alles komt samen. Ik heb het gevoel van 'aangekomen zijn'. Ik Ben er. Ik heb wat ik wil omdat ik het wil. Omdat ik mezelf toesta om te 'hebben'. Om in afstemming te zijn met mijn eigen. Om hier & nu aanwezig te zijn. 

En ook al voelde ik me vanmorgend maar 'zo, zo' toch besef ik ook nu weer, hoe ik het allemaal aan het doen ben.

In mijne pijama, op bed, met mijne laptop.. 

Bereik ik de wereld.
Bereik ik mensen, die vanzelfs uitreiken.
Bereik ik mensen, door te reageren op wat ze delen.
En zo merk ik dat ik geheel vanzelf, mijn visie & ervaringen deel. En dat ik opmerkelijke enthousiaste reacties ontvang!

In bed op de skype, met mijne laptop.. 

Bereik ik mensen van verder weg, over het water, aan de andere kant van de wereld
Heb ik fijne gesprekken. Zoals vorige week met Mary uit Boston, New England!

"I am in AWE after a delicious connection with Mary Joubert. She spontaneous reached out to connect. What a magical meeting we had. Feeling happy, in bliss. Exchanging eperiences, visions, authors, book titles,.. Thanks Mary!" 29.09.17

In de keuken, in mijn bed, aan de telefoon.. 
Aan de keukentafel..
Op een event..

"De deugden van mijn leven. Hmm.. iemand de gevoelsessentie laten ervaren van de mogelijkheid om haar droomverlangen (van het moment) te kunnen leven.

Het voelt zo vervullend, ik voel mijn hart, mijn voeten, stroming in mijn lijf & erbuiten. Zo bijzonder om dees weeral te ervaren, nu lekker hier thuis..

Deze ervaringen, gevoelens delen met anderen.. spontaan ontstaan omdat de ander vertelt over wat haar/hem bezighoudt. Opnieuw de vraag stellen "wat als.. ?"

Wat als het ni waar is wat je denkt?
Wat als het wél kan?
Wat als er (wel) een mogelijkheid is?

Kun je de gedachte toelaten dat het wel kan?
Kun je de gedachte toelaten dat er een mogelijkheid is?
Ook al wete nu (nog) ni wa & hoe.

Kunde de gedachte toelaten dat alles mogelijk is? 
❤︎

Enzo.. da is zoo vervullend. Om dan de ander te horen en te zien veranderen. De verlichting te voelen. De glimlach die ontstaat.. en tergelijkertijd zelf de hemelse gevoelsessenties te ervaren!"

JustBeing Me
That's all there is, 28.09.17


Ennezo.. 

am I living my magical life!

JustBeing Me. Mijn amazing, astonishing, powerful leven. De ideeën die ik heb & de manier waarop ik ze toesta zich te manifesteren. De dingen die ik doe & de waarde die ik deel. De mensen die ik ontmoet. De relaties die ik opbouw als resultaat ervan.. AL deze dingen komen samen. Elk apart amazing & astonishing & wonderful! 

it is happening right Now

Dankzij mijn eigen helderheid, voorkeuren & verwachtingen.

It is done.
it is here.
This is it.

Ik ben er klaar voor.
het is hier.
Het is aan het gebeuren.

Ik ontspan me meer & meer in mijn krachtige waarheid. En laat mijn verlangen mbt mijn delicious & wonderful ervaring verder exploderen. Om nog meer & meer spontaan mensen te ontmoeten; aan te spreken; uit te nodigen & uitgenodigd te worden mijn ervaringen te delen over het afstemmen & moeiteloos ontvangen. Om aanwezige, nochalante, spontane, liefdevolle verbindingen aan te gaan. Om spontaan delicious getrakteerd te worden vanuit pure dankbaarheid, omdat het goed voelt. Omdat het the next logical step is om te zetten.

I ask & it is given

I am asked to free up the energy that is available to me for this. The very powerful, wonderous & amazing, expansive, vibrational energy. In other words my ability to feel better & better & better & better about I am doing or what I am about, what I am bringing forth. 

The sense that I get out of creativity, connection, wonder & powerful desire.
All of these things are here & they are presented to me on a silver platter, right here, right now.
This is what I have called forth, through my connection. It is a wonderful delicious & amazing thing indeed. To look forward to the continuation of these creations, day after day as they unfold.
As they become more & more of what they are here to become.

This is gonna be a very, very delightful, amazing & wonderful thing indeed!

Comments