FEEL: ik merk een verlangen op naar shortcuts

Er is een drive in mezelf die me aanspoort om nog makkelijker te creëren. Alé, hoe zal ik het zeggen? Ik merk op dat alles wat ik om me heen zie gebeuren & voorbij zie komen aan zaken die aangeboden worden. Of stellingen die ingenomen worden. Aannames dat het normaal is dat mannen op latere leeftijd het aan hunne prostaat krijgen. Dat vrouwen vanzelfsprekend in een "ocharme" menopauze terechtkomen. Dat er eerst nog vanalles moet gebeuren, veranderd worden aan onszelf vooraleer..

WAT ALS HET ALLEMAAL MOEITELOOS KAN?
Makkelijker
Zonder eerst nog dees of da te veranderen,
Zonder eerst nog te hoeven vergeven;
Zonder eerst nog te hoeven wachten (totdat..)
Zonder nog meditaties te doen
Zonder iemand ‘nodig’ te hebben

ZO NU INEENS TE SHIFTEN
van de ene realiteit naar de andere..

Zonder dat het moeilijk is
Zonder dat het nog lang duurt
Zonder dat ik eerst nog vanalles moet geheeld worden

METEEN NU DIRECT

Zo ineens
Nu
Vanzelf
Met gemak
Met plezier
Met liefde
Met mezelf ;c) ❤︎

De kracht van mijn overtuigingen 
Ik heb vanalles zien voorbij komen, toen ik mijn laptop aan het opkuisen was. Screenshots die ik door de jaren heen maakte, e-books die ik heb gedownload, orakelkaarten die ik heb geraad- pleegd..  Ik heb kei veel weggekieperd, de vuilbak in. Mm.. alles waar nog iets in voortkwam dat er eerst nog iets moest gebeuren alvorens te kunnen genieten, alvorens nu te kunnen ontvangen.. mijn magisch te beleven, resoneert ni meer.


Comments