BE: Denken en voelen in MOGELIJKHEDEN

Ik vind het fijn om op een plek te wonen waar ik ni hoef om te zien naar terugkerende facturen
Waar ik alle ruimte heb om mijn ingevingen in het moment te volgen. Alleen of met anderen. Om lekker te luieren of creatief te zijn of om weg te gaan als ik elders wordt uitgenodigd of zin heb om op reis te gaan.

Het is zoals Sinterklaas, ik denk veel minder in termen van geld
Kids kijken in de boekskes om te zien waar ze naar verlangen. Waar ze het meest opgewonden & blij van worden. Om te zien waar hun aandacht naartoe getrokken wordt. Ze kijken ni naar de prijzen want dat hoeft niet. Sinterklaas brengt hen hun kado’s.

Zo is het bij mij ook, ik voel in mogelijkheden. Das zoo bevrijdend & fijner. Ik hoef ni stil te staan Hoe het tot mij komt want het Universum is enorm creatief & heeft ongelimitteerde mogelijkheden. De mogelijheden die ik zelf kan bedenken zijn vaak nog te beperkt. Tenzij als het van binnenuit komt & het een indicatie is van mijn intuïtie.

Leven zonder geld als enigste middel geeft mij meer vrijheid & rust
Ook wel tijden van spanning alleen is het dan niet het geld als wel mijn eigen gedachten over de situatie. Mijn angst voor tekort bvb. Die speelt nog wel eens de hoofrol, al geef ik andere gedachten meer en meer de kans om ook de hoofdrool te spelen.

En das anders dan gewoon
En eigenlijk heel gewoon & makkelijk, eens ik bij mezelf blijf en voel waar ik zin in heb & naar mijn intuïtie luister. Dan ga ik met mijns troom mee. En als er dan nog een contrastmoment voorbij komt, helpt mij dat om stil te staan bij wat ik wil & waar ik nog meer & meer van wil.


Kado’s dus.. bij de vleet
MOGELIJKHEDEN bij de vleet


This is Me,
Signing of for now
Tania Maria Vanhoof

Comments