FEEL: Ik voel wat spanning & eagerness om helderder te communiceren

Wat me opvalt is dat mijn verhaal dat ik vertel over mezelf de lading ni dekt
Soms stroomt het & soms ja, mm.. soms voel ik dat wat ik zeg de lading ni dekt. En vandeweek was ik daarin aan het voelen.. "Ja, wat doe ik nu eigenlijk, hoe benoem ik dat en.. en.." En hoppa krijg ik een match en mag ik nu - naar mijn gevoel - uitleggen aan een officiële instantie, wie ik ben, waar & hoe ik in het leven sta.

Wat een kado hé! 
Eerst had ik het ni door & voelde ik me best ambetant & onbegrepen. Tot ik er met Karolien over had én het ineens tot me doordrong wat voor 'n kado ik in ontvangst mag nemen. Ik mag haarfijn benoemen hoe & wat. ❤︎ Ja, ik voelde ineens sympathie voor de persoon in kwestie. En dankbaarheid voor deze match!

Ik voel ook een eagerness in mij om mezelf nog meer in de kijker te zetten 
In die zin om nog helderder te communiceren op deze blog. Omdat het toch wel wat wazig aanvoelde, toen ik mijn 'JustBeing Me' pagina deze week herlas. Tja.. ennezo.. heb ik gisteren al de pagina '#Allerhande' onder handen genomen en de 'JustBeing Me'.
Gisteren heb ik al een lap tekst geschreven aan de persoon van de officiële instantie. En vandaag in een gesprek met lief Peter kwamen nog enkele aspecten aan bod die ik ga toevoegen. En waaw, zo bijzonder! Mijn oog viel op een pagina van Steps magazine - dat naast me ligt om notities te maken tijdens het gesprek - dat nog meer zaken bevat die ik kan toevoegen.

STEPS magazine

Vrouw met Pit, Passie, Buikgevoel, Authentiek.. 
Yep, that's Me! Ik geniet met volle teugen van de signalen, bevestigingen die ik zo terloops oppik. Gisteren heb ik al wat zaken opgepikt uit een QuoteCollage die ik eerder had gemaakt. 


Stuk uit QuoteCollage

Pay it Forward is het principe dat ik (be)leef + Ondernemen vanuit Rust 
Om voorgesteld te worden aan manieren, tools & mensen die zich betrokken voelen. Die willen dat ik het goed heb. Een Wereldwonder misschien om op deze manier in het leven te staan.
En ik ontmoet mensen die mij zowaar mogelijkheden bieden omdat ze in mij geloven. Die als ze naar de winkel gaan, aan mij denken en lekkers komen brengen.. zomaar. Of omdat ik ruimte had om toen ze nood hadden aan een luisterend oor. Mensen die kei dankbaar zijn voor de vragen die ik ze stel als ze iets met me delen. Of iemand die veel belt omdat ik haar gelukkig maak. Omdat ik haar dag goed maak, omdat ik volgens haar, prachtig mijn ervaringen beschrijf. Omdat ze beseft dat ze veel van die dingen ook in haar leven heeft of kan bereiken. Omdat het haar hoop geeft en een goed gevoel. En dat is waar het om gaat, een goed gevoel in het nu. Of iemand die zo blij is als ik spontaan meehelp in haar hof & mij deelt in haar oogst. .. Of mensen met een goei doel die ik op mijn eigen manier steun door grafisch ontwerp te leveren. Dat levert een fijne samenwerking op.

Er zijn veel verhalen & avonturen die ik meemaak. Juist omdat ik uit het bekende systeem ben gestapt. Juist omdat ik geen vervangingsinkomt (meer) ontvang. Juist omdat ik mijn hart volg en het zelf uitvogel: op de DIY manier. 

It was time for a new story
Dat ik de sprong maak of dat pad neem dat nog (bijna) niemand genomen heeft. Het is anders. Ik ben anders. Ik ben een pioneer, zo voelt het althans. Changing my story takes courage..



Stuk uit QuoteCollage


Binnenin in mij wacht een heel ander leven dat roept om geleefd te worden 
Ik weet dat het Aanbieden van diensten & producten niet mijn bron van inkomsten is. Toch niet op de  oude bekende noodzakelijke manier. Op vibrationele wijze is wat mij aantrekt. Ik stem mij af, tune in op de situaties die voor mij fijn aanvoelen: op Bestemmingen, Last Minute uitnodigingen & Aanbiedingen van mensen over heel de wereld. Daar word ik blij van: Easy Living. En krijg er veel energie van. To make it happen

Studio Pro ;c)
I Make the impossible possible, Be open to it and allow it. To Inspire. En onderwijl raak ik  (miljoenen) mensen aan. Mijn ontdekkingsreis op deze blog toont waar ik in Geloof & op Vertrouw.

Het maakt mijn leven Anders, Avontuurlijk & Authentiek!

Comments