ME: My Wish List

Elke keer opnieuw vind ik woorden, hoor ik ze en verzamel ik ze
Dan grijp ik er naar terug om aan mijn stroom binnenin uiting te geven. Elke keer opnieuw duidelijker & duidelijker.. Wat ik wil ontvangen voor wat ik deel met jou & anderen. Wat ik geef vanuit mijn hart. En juist door mijn wensen & verlangens én mijn GIVEAWAYS zo duidelijk te communiceren, merk ik op.. 

Hoe gezegend ik ben!

Hoeveel zegeningen & kado's ik al ontvangen heb 
Hoeveel mensen aan mijn levensstijl bijdragen. Omdat het goed voor ze voelt, uit dankbaarheid voor hetgeen ik aanreik. Via mijn uitstraling, mijn woorden, vragen, verhalen, avonturen.

Daarstraks deelde ik mijn wenslijst op mijn pro Fb pagina JustBeing Me
De woorden stroomden en ik voelde me zacht & liefdevol terwijl ik het deed. Ik maakte er een screenshot van ét voilà hiere sè! 


Facebook Pro: JustBeing Me


Normaal gezien zou ik vandaag gaan inpakken 
Had zelfs mijn wekker gezet deze morgend. Het was wel efkes wennen want ik ervoer verschillende gedachten: de één vond dat ik het ni kon maken. De ander genoot van de stroming. Nog een ander vond het wel ok zo. Toelaten dus van mijn eigen wisselende impulsen dus..

Vandaag heb ik dus totaal andere dingen gedaan:
* woorden uitgewisseld,
* heerlijke gedachten gevoeld,
* véél véél dankbaarheid gevoeld,
* een fijn telefoongesprek gevoerd met Ines,
* verhuisdozen ontvangen, lekker gebabbeld & naar straffe verhalen van Ria geluisterd!
* verdriet & pijn gevoeld,
* opwinding & stroming gevoeld,
* Liefde ontvangen & weer doorgegeven aan veel mensen,
* Video's gezien & teksten gelezen van anderen die hetzelfde gedachtengoed delen,
* woorden van dankbaarheid van anderen gepost op mijn blog,
* gechat met vrienden,
* gebeld met mijn lief



Comments