ME: Speels Open Spontaan Aanwezig!

Wat een dag tot hier toe vandaag!
Ik werd wakker, lekker diep geslapen.. en herinnerde de woorden van Mariëlle.. en stemde me af op dat wat ik vandaag wilde ontvangen.. Mm.. ja het één & ander kwam in me op!
Van de ideeën die ik wilde doen is er niks van uitgekomen.. but OH BOY did I HAVE some FUN with MYSELF! Ik ben in bed gebleven, lekker warm onder de lakens en heb het ene fijne moment na het andere beleefd! Mijn speelse karakter & openheid is volop aanwezig. I ENJOY it very much thank you! Het begon al met de muziek die ik aan klikte & way back in time ging.. met de bijhorende vibraties! Het was dé perfecte match van een eerder gevoeld verlangen deze week. Om weer actief te creëren.. 

Enfin van het één kwam het ander & man man.. ik voel me ZOO GOED
Hoe fijn is het om mezelf de toestemming te geven om mijn eigen karakter de vrije loop te laten.. om mijn impulsen in het moment te volgen. Te voelen wat er aan bijkomende gedachten aanwezig is.. & om het toch te doen. Om te vertrouwen op de ander dat die zijn/haar grenzen wel aangeeft. Zonder 'zorgen voor' kan ik vrijuit delen op de manier zoals ik dat graag doe. 

Enfin ik schreef een blogpost over het opbouwend momentum waar ik daarstraks in zat
En schreef onderwijl geheel spontaan een mail naar iemand om die te bedanken voor zijn indirecte input & impact op mijn leven & gewenste realiteit. Dat was al zo plezant op zich om te doen, ZOMAAR!

En dan was daar een kei toffe video die ik deelde op fb van een vrouw met wel een heel bijzondere tip om de kerstsfeer in huis te brengen.. En een vriendin daagde me uit om dit ook te doen.. en zo ontstond een geweldig idee om mijn eerste fb live video te maken!

En beste mense ik GENIET werkelijk van mijn eigen!
Ik ben zo eigenlijk altijd al geweest.. en wil nog meer & meer ervan beleven. Spontaan mijn gevoel volgen & plezier beleven in het moment! 

Daarjust trok ik een Aartsengelen kaart en dees (Aartsengel Haniel) kwam eruit voort..

Mijn innerlijk kind energie

Breathe and begin to imagine that you are being transported back in time now to your childhood. Tuning into the essence of your inner child, the vibrant light, the joyful, playful, radiant love, and perhaps the fear, sadness, or feelings of being unloved. Tune into this divine inner child now. Breathe and just be aware of what you find therein. Be aware of what your inner child wishes you to know now. Be aware, as strands of light from the Divine pour into this space and time bringing blessings to the essence of this divine child of God, through light, love, bliss, compassion, and understanding.

Love is all around you

Well-being is all around you. Divine healing light is all around you. Breathe it in. And this light cycles through your body, refreshing each and every cell, pushing out at cellular level beliefs, emotions, and toxic energy held within your being. Release this now. Your energy may tense up for a moment before you release. Let it neutralize and go into the light, so that you are able to integrate the full, divine qualities of your higher self. The divine qualities of your inner child, bringing back your playful nature, your trust in the universe, your complete and total love, your divine imagination and well being, self love, and love for all. 

Know, beloved one 
that you are at the brink of entering into a new layer of experience for yourself. This healing from your inner child brings.. 

the playful qualities, willingness and imagination to your present self, to draw upon, to put yourself out there, to take a chance, to really go for it, to manifest the dreams, the desires and the intentions of your heart into life.


The time is now and you are ready
Open your heart to accept these gifts & blessings of your inner child.


De laatste weken voel ik mij sterk verbonden met de Aartsengelen
Geleide meditaties creëren meer bewustzijn van hun aanwezigheid. Ik vind het dan ook zalig dat ik mijn verbinding met hen versterk & elke keer doorkrijg wie er bij mij is als ik mij open. Als ik mijn hart meer en meer toestemming geef om zich te openen. Ook al komen er pijnlijke stukken langs. De heling is daar waar de pijn het heftigst is. En door ja te zeggen.. en mee te gaan in een diepe verbinding & healing space ont-dek ik meer en meer van mijn eigen. Stukken worden van onder het stof vandaag gehaald. Afgestoft & met trots bekeken & getoond.
Ik ben zo wijs! Zo mooi! Zo eigenwijs mooi! Mm.. 

Dus.. ik open mijzelf in de eerste plaats naar mijn eigen. Ik zeg JA en ontvang goddelijke leiding. DANKBAAR buig ik mijn hoofd. Voor mijn eigen grootsheid & de goddelijke vonk in mijn Zelf. 

IK die BEN
Ik ben hét

Comments