VIEW: I gotta do what I wanna do!

Terwijl ik de impuls voel voor deze blogpost, luister ik naar héérlijke klanken!
Ik kwam toevallig.. ja, wat is toeval? Op een kei toffe speellijst terecht op Spotify. En deze beats & klanken maken in mij iets los! Ze herinneren mij aan alle momenten waarop ik lekker met mezelf aan het ontwerpen was of mijn eigen foto's aan het bewerken was.. Dagen die langzaam overgingen in nacht..




En das héél fijn om via deze muziek ineens terug in die energie te zitten!
Ik word er blij van & kan zo wegzinken in mijn kopkussen & in de klanken.. en mezelf laten meedrijven op deze vibratie. Momentum opbouwen.. mezelf voelen creëren! Samen met andere mensen aan 1 concept bezig zijn. Dezelfde passie delen, hetzelfde gedachtengoed.. ondertussen er samen een feestje van maken. Met lekker eten erbij.. in een inspirerende ruimte met alles erop & eraan!

Ik zie het voor me & ja ik voel me er zitten.. in een zetel met een deken & laptop voor me
Muziek op.. af en toe word er iets gezegd. Word er een grap verteld & liggen we allemaal plat van het lachen. WOOW wat zijn we toch met ons gat in de boter gevallen! Hoe bijzonder toch hoe we allemaal zo op unieke wijze zijn samengekomen.. en hier als team creatievelingen.. ons aan het amuseren zijn!
Ik voel mijn maag knorren.. en ooh als ik weet wat ik allemaal kan uitkiezen!! aan lekkers. Mm.. die overvloed das zoo immens! Voel zovéél dankbaarheid!! Om nog maar te zwijgen over de heelrijke geuren die uit de keuken komen waar iemand zijn goesting van het moment aan het doen is!

En ieder draagt bij op zijn of haar unieke manier.. 

Dees samenzijn in één ruimte met mensen met het gemak om direct iets aan elkaar te vragen.. om direct respons krijgen. Om samen onze flows te laten blenden.. om impulsen de kans te geven. Om samen te zitten, relaxed & te reflecteren.. te brainstormen.. benoemen.. te delen.. Zo verrijkend! De één schrijft, de ander is bezig aan een app.. nog een ander probeert iets uit.

En als dan ineens iemand goesting heeft om te gaan wandelen is het wel zo fijn om mee te gaan of net afgestemd op mezelf, nog te blijven. Het gemak van de bossen vlakbij is ook zo ne grote KADO.. om nu - ook al is het mistig - naar buiten te gaan, om de heerlijke natte bosgeuren op te snuiven, de mistdruppels aan de bomen te zien hangen. Aan de naalden van een spar. Zo bijzonder.. ernaar kijken, roept liefde in me op. Ik voel me zacht vanbinnen. En de druppels aan de katjes van een Hazelaar die al klaar zitten om open te springen in de Lente. Mm.. wat kan ik zo intens genieten van deze eenvoudige dingen. Ik voel me zoo verbonden met de natuur! Ik hou zo van bomen! Altijd al geweest!

Mm.. samen lopen we door de bossen.. in stilte.. om dan ineens iemand te horen zuchten.. en een big smile te zien.. omdat ook zij zich verbonden voelt. En dankbaar voor dees gedeeld moment. Effe erop uit. Effe iets anders doen.. effe een andere impuls. Effe de uitnodiging aanvaarden van de natuur om er te Zijn.. om onszelf ermee te verbinden. Om onze liefde & dankbaarheid te laten stromen..

Deze heerlijke & heelrijke momenten.. die zijn zo KOSTBAAR
Daar is geen enkel geldwaarde aan te koppelen. Enkel liefde.. en dan kom ik weer bij het citaat:

JustBeing Me :: Foto Mariëlle Duijndam

Love is the only Gold

Ik dank uit de essentie van mijn hart: Mariëlle, Torsten, Manon (& the kids), Peter, David & Arjan voor hun directe & indirecte input voor mijn momentum. Het volgen van mijn eigen waarheid, de uitbouw van mijn eigen community die zich voor mijn ogen aan het ontvouwen is. MERCI voor de héérlijke gedeelde avonturen samen, direct & indirect. Véél liefs!!

En ik stem verder af op wat héérlijk voelt nu..
Gaan liggen.. hoor & voel ik. Dus met de heerlijke klanken aan mijn zij.. leg ik me neer hier in bed onder mijn zalige dekbed op mijn heerlijk kopkussen.. let if flow.. let it flow.. voel ik.

Comments