FEEL: feeling lost & being inspired by random acts of kindness!

Voor de zoveelste keer zit ik in bed met een zwaar gevoel
Voor de zoveelste keer merk ik in mijzelf een beweging van ni weten wat te doen. En ergens ook wel & dan voel ik daar weer een weerstand tegen. Ik sprak met mijn lief op de skype vanavond.. en amai ik voelde een kloof tussen zijn spirit & de mijne. Wat een contrast. Hij voelt dat hij niks anders kan doen aan mijn terugtrekking dan de acceptatie ervan. De energie van de Gehangene (Crowley Tarot). Ik bewonder hem om in die energie te zitten. Lijkt zo vlot te gaan.

En ik?
Bij mij is het zo wisselend, op & af. Iets wat ik eigenlijk ni goe herken van mezelf. Had geen flauw idee dat ik me zo zou gedragen ooit.. in deze relatie. Wetende dat ik de onafhankelijke was die vaak op mezelf was. En om dan nu in deze energie terecht te komen van huilen, me verloren voelen, afstand voelen & tegelijkertijd willen uitreiken.. tja.. Anders. En ik sla mezelf gade en tracht mezelf met liefde & compassie te omarmen. Al gaat dat ni altijd van een leien dakje.




Ik krijg signalen om mijn adem te gebruiken.. om diep te ademen
En diep in mijn lijf te zakken want mijn lijf is wijs & kent alle antwoorden. Het communiceert met mij. En dus is het aan mij om stil te worden & te ademen & mijn hartslag te voelen. Om dan mijn vragen te stellen & de antwoorden voor waar aan te nemen. En naar te handelen uiteraard, al kan ik daar mezelf nogal eens in laten gaan. De pijn, het zwaar voelen is soms aantrekkelijker dan effectief de handen uit de mouwen te slaan.

Wat zou liefde nu doen?
Vraag ik vaak aan mezelf & dan hoor ik dikwijls stromen. Of mezelf omarmen & koesteren. Gisterenavond ben ik laat nog in gang geschoten om mijn kamer op te ruimen, wat een zootje was het! En dat heeft een effect op mijn zijn & gemoedstoestand. Dus dat voelde nadien wel opgeruimd & fijn aan. Trots op mezelf ja!

INSPIR: Acts of Random Kindness

Dat leek me zo tof dat ik er een event van maakte op facebook. Dat was nog voor mijn terugtrekking, sindsdien kan ik ni echt zeggen dat ik iets van dat genre heb gedaan voor anderen. Alhoewel het zeer inspirerend is!




Wat een prachtige intentie & zo vanzelf ontstaan vanuit een vastgelopen situatie. Hier kan ik van leren! Ik heb de organisatie Karmatube vorig jaar ontdekt toen ik in E3, een boek van Pam Grout las over de geef-economie.

KarmaTube is a collection of inspiring videos accompanied by simple actions every viewer can take.
We invite you to get involved.

Other ServiceSpace Projects:
DailyGood // Conversations // iJourney // HelpOthers
MovedByLove // CF Sites // Karma Kitchen // More

Thank you for helping us spread the good. This newsletter now reaches 69,267 subscribers.


KindSpring


It all starts with one!
En dan ben je met twee & dan zien anderen dat je dat doet & doen zij het ook.. en zo verspreid het zich.. Mm.. jaaa! Zo wil ik er graag deel van uit maken! Hoe fijn zou dat zijn! 

Laat ik mij nog eens onderdompelen in die sfeer!
Zo voel ik al een tijdje dat ik een persoonlijke collage wil maken afgestemd op 2018 of een bepaalde situatie. Mm.. ik heb al gespeeld met de gedachte om dit werkelijk online te zetten in mijn fbgroep:

Delen vanuit gastvrijheid & liefde
Wees welkom in deze groep als je actief wilt zijn in het delen in Kindness (goedheid) met je medemens. Waar deze ook woont.

To create an entire lifestyle based on
 sharing cars, housing, nannies — even money

#movementofallowing
#yesandmoreplease



Comments