FEEL: onzekerheid & spanning hoe mijn basisbehoefte van veiligheid te creëren?

De zon schijnt & ik voel een urge in mezelf..
Om effectief aan de slag te gaan. Om een andere realiteit uit te nodigen dan die nu is. Vanuit mijn omgeving word ik extra aangestuurd om effectief mijn basisveiligheid te verzekeren. Mijn moeder.. vindt het nu wel welletjes. 'k Zou beter naar een interim gaan om een dag ofzo te werken. Want met dat geld kan ik dingen doen.

Ik voel hierdoor wat spanning die mijn eigen onzekerheid aanwakkert. Enfin.. het is wellicht mijn onzekerheid die zij nog eens benadrukt. De vibratie van onzekerheid & twijfel die gespiegeld wordt.

Wat wil ik eigenlijk?

Ik wil ruimte om te creëren,
ik wil voorzien zijn in mijn vaste lasten
ik wil vrij delen & geven
ik wil vrij ontvangen
ik wil een gevoel van veiligheid
ik wil ontspannen

Zoiets..
En hoe voelt ruimte eigenlijk?
Hoe voelt voorzien zijn?
Hoe voelt het om vrij te geven & te delen?
Hoe voelt het om vrij te ontvangen?
Hoe voelt het om veilig te zijn?
Hoe voelt ontspanning?

Is het mogelijk wat ik wil?

Comments