FEEL: mijn leven voelt aan als een Carrousel

Ik lag vannacht in bed nog wakker en bedacht mij dat mijn leven momenteel aanvoelt als een carrousel
Dan is het één aan de orde, dan het andere. Dan is mijn aandacht helemaal gericht op hoe ik mij gedraag tot mijn eigen, dan voel ik ineens interesse voor Transitie om vervolgens de focus te voelen op mijn relatie tot peter. Dan ineens voel ik mijn seksuele stroom & is daar aandacht voor.

Het één na het ander volgt zich op & ik weet ni van te voren in welke volgorde. Bijzonder.

En nu heb ik mijn aandacht weer bij mijzelf & ga ik een week in zonder contact met Peter. En ook al was hij diegene waarover ik droomde & waar ik als eerste aandacht. Ook tijdens mijn meditaties & net bij het opstaan.. En das helemaal ok, voor het eerst mmm.. voelde het hélemaal ok om aan hem te denken in mijn stilte. Hij is deel van mijn zijn & dus ook in mijn aandacht.

En das fijn om gewaar te worden. 
Danku lieve Tania Maria! Dat het er mag zijn! 

Enzo.. benieuwd naar de volgende stap die zich aandient..
Waar heb ik nu zin in?

Comments