SHIFT: vuur, kracht, uitnodiging, genieten, voeden, warmte, loslaten, creatie

Ik ben creatief geweest en heb mijn eigen vuur hier op mijn terras gemaakt
Heerlijk om vuur te maken & het te blijven voeden. Voordien was ik bang van vuur & heel voorzichtig om hout toe te voegen aan een vuur. En de laatste weken viel het me op hoezeer ik word aangetrokken tot vuur & vuur maken. Om de vlammen van dichtbij gade te slaan, ze te zien dansen..
Wervelend om elkaar heen, een dans dansen van betovering. Van zijn, aanwezig in het moment.

Ik nam een vuurschaal, zette het op stenen & laadde het vol met droog gras, takjes, dennenaalden, grote takken & ceder. Per takje heb ik een gebed ingesproken. En heb het vuur gevraagd om hulp, om reiniging, om kracht & om een visioen. Inzichten.

Mijn hele appartement ruikt naar rook! Ha.. de buren kwam al vragen & zien of het bij mij brandde.

Ja, het brandt. Mijn vuur brandt.




De klanken & wijsheid van Peruquois leiden mij doorheen de reis van energie. Wijsheid within. Ook de rook wijst mij de weg.. de weg naar binnen. In het diepste van mijn kern. ME TIME. Was een besef..

"Gebruik deze tijd louter voor jezelf lieve Tania Maria. Deze 6 weken waarvan nog 4 te gaan. LEEF! DANS! WEES AANWEZIG! GENIET! BEN!

Je Bent Er

Wees jezelf lieve, doe dat wat een fijn gevoel geeft. Ga & beleef. JA zeggen. Zie wat van jou is & wat niet. Voel, ervaar & her-inner jouw eigenheid. Spontaan - vurig - liefdevol - aanwezig - veilig in je eigen kracht - intuïtie - balans - .. Wees aanwezig & dans de dans. Met jezelf met anderen met je eigen seksualiteit. Laat stromen wat stroomt, onthoud jezelf van blokkeren. Voel. Voel hoe het voelt. Deel de liefde, samen. Wees aanwezig in de groei in de aanwezigheid van Liefde die vrij door jeheen stroomt. Wees aandachtig, voel waar de stroom heen wil. Waar heen ze je leidt als je haar stroom voedt. Als je haar ongedwongen laat gaan. Waar stroom je naartoe? Waar wil je heen? Waar is het fijn? Wat wil je ervaren, delen, vermenigvuldigen? Wat kent je oorsprong & wat voed je? Wat is er altijd diep.. diep down.. aanwezig. Wees. Blijf. Geniet.

Het l(i)even is er om te genieten

Wat vond je fijn? Wat voelt fijn? Waar wil je meer van? Laat het stromen.. laat het Zijn. De stroom wijst je de weg.. laat het vloeien, door je heen vloeien. Laat klanken je aanraken, je lijf voelen, die spirit deep down.. Geniet, beweeg, dans.. swirl.."

Mm.. ik geniet van de klanken van de mannenstem, een energie die mij aanraakt. De stem die trilt, raakt aan. Voelt heerlijk aan! Ik geniet van de vibratie in mijn schoot. Mm..

Het mag

Comments