ME: ik heb het goud in handen

Ik weet eigenlijk niet eerst waar te beginnen omdat er zovéél plaatsvindt & heeft plaatsgevonden in zéér korte tijd. Momenten van intens doodgaan hebben plaats gemaakt voor een intense levenslust.. Het kwam ineens langs. En duurt al enige dagen.

Meer en meer ben ik bewust hoe ik me lijfelijk gedraag in situaties. Kom ik erachter hoe ik de dingen als 'onveilig' interpreteer & aanvoel. Dat is zékers in gang gezet sinds de introductietraining van LiefdesBang! Zo bijzonder, wat een prachtige sleutel heb ik hier in handen gekregen!

De sleutel.. ineens is het duidelijk: Ik bén de sleutel.

Openheid. Delen wat er te delen valt. Omdat het als the next logical step is to take. Momenten van intense liefde & verbinding, stroming & levenslust! Hemels, prachtig, aangenaam, pulserend, intens, thuis-zijn.. Herkenning. Vakantiegevoel. Ook's. Gedeelde verlangens, passies.. Samen op stap naar Antwerpen, trakteren hier & daar. De Slegte in, het Rubenshuis in.. Op avontuur, flow die zichzelf de weg wijst.. magische instant manifestaties.. spannende momenten.. & uiteindelijk ook weer ontspanning. Bruisen. Ogen die elkaar vinden, die zalige blik waarin ik smelt & één word met jou.

Ogen-blikken die elkaar vinden

Spannend
Bang
Vertrouwd
Gespannen
Bevroren
Afgescheiden
Stromend
Liefde
Zacht
Licht
..




Alles in één & alles tesamen

Van totale vernietigingsdrang & afscheiding geleidelijk aan naar total bliss, verbinding, openheid, vertrouwen. Zo immens gelukkig & in verbinding. Met space voor elkaars tranen, elkaar écht zien & voelen. Gezien voelen.. 

Opnieuw kan ik voelen hoezeer ik elke keer kan kiezen voor de bovenstroom (bliss, vertrouwen, aanwezigheid bij mezelf) & de onderstroom (gevoel van afscheiding, wantrouwen, pijn). En bewust kies ik voor ondersteuning in mijn groeiproces. Steun die mijn focus houdt op liefde, aarding & voelen..

Heb in de bliss ervaring ook opnieuw contact mogen maken met de keerzijde. En bewust mogen kiezen voor de bovenstroom. Gevoeld wat ik écht wilde: mezelf vrij te maken van verdrinking in pijn. Dankzij deze bewustzijnservaring heb ik opnieuw er een gevoel bij: het besef dat 'aanwezig' blijven voor mij van groot belang is. Veel vertrouwen komt daar uit voort. (inzichten van afgelopen dagen).

Aanwezig

Heeft al zoveel betekenissen gekregen, telkens een nieuw facet. Een ware verdieping.. Aanwezig in een situatie, aanwezig in mijn lijf.. "Hoe meer ik van mezelf laat zien, hoe meer er is om van te houden."

Being the queen of my queendom

Mijn eigen plek (energetisch) innemen & behouden. Mijn verticale verbinding waarborgen zodat ik vanuit hier horizontaal met anderen kan verbinden. Mijn fysieke houding gewaarworden & bijstellen waar nodig. Op mezelf gericht blijven. Verankerd. Gegrond. In het hier & nu aanwezig als volwassene.

In een reflectiemoment heb instant ontspanning ervaren in mijn lijf. Bij een voorval in een museum eerder, verliet ik mezelf ik omdat ik me geïntimideerd voelde door een vrouw. Ik kwam bij de diepere laag uit en voelde dat ik had ervaren dat zij mij van mijn troon wilde stoten. Mijn inzicht: mocht ik aanwezig gebleven zijn dan had het niet uitgemaakt wat ze deed in dat moment. Dan was er ontspanning te voelen.

Hmm.. zoveel leermomenten. Zoveel spanning & elke keer weer de mogelijkheid hebben om te kiezen. Wat maak ik belangrijk? Welke stroom kies ik nu? Space houden voor mezelf & de ander. Liefde.. kiezen voor liefde.

Kiezen voor vervulling

Hemels!


20.03.2018

En ik mag keer op keer oefenen met mijn man aan mijn zijde. Ik ervaar een diepe vervulling & verbinding. Zoveel openheid in het oprecht zien & delen van ervaringen. Samen op pad. Een boeiende reis die zoveel van mezelf laat zien. En ik kan nu oprecht dankbaarheid voelen voor mijn eigen proces dat ik doormaak. Ik voel opnieuw groei & mijn levenslust stromen.

Comments