ME: I'VE GET TO GET OUT OF THIS BOX



Mijn gedachten dwarrelen, ik word er onnozel van. Komen & gaan van 'overspoeld' worden door emoties. Een komen & gaan, een woelige deining. Ik golf mee & drijf soms serieus af. Een onderstroom neemt me mee. Gevaarlijk!

Ik heb de neiging om te vluchten & voel dat ik me dan afscheid van wat ik wil: contact. Wat een week, van totale vernietigingsdrang naar totale bliss naar totale afscheiding. En elke keer weer, elke keer weer mezelf oppakken. Wat wil ik? Wat maak ik belangrijk?

Onrust in mijn hart. Gedachten die vorm aannemen. Verhalen die ontstaan. Ik wil het niet. Ik wil terug naar de bovenstroom. De rustige deining, de flow.. het niks doen.

V E I L I G  Z I J N
ik ben veilig.

Opnieuw heel de reutemeteut, opnieuw & opnieuw..

O P E N H E I D
Ik wil de openheid & zien hoe fijn hét is voor jou liefste:

"To feel unlimited yet powerful in your ability to create, allow & exploring your desires."
With acceptance, relaxed encouragement & non-judgement. 

Ik wil opnieuw voelen hoe bijzonder je pad is. Hoe je je weg zoekt & vindt. Hoe je erachter komt wat voor u werkt & wat niet (meer). Ik wil opnieuw de verbinding voelen & zakken. Weten dat het goed is zo. En mijn eigen weg vinden in het geheel & erachter komen wat voor mij werkt & wat niet (meer).

Zo dus.. elke keer opnieuw. 

Comments